واکنش جالب چهره ها به حضور بانوان در مسابقه پرسپولیس کاشیما

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/20
واکنش جالب چهره ها به حضور بانوان در مسابقه پرسپولیس کاشیمادر مسابقه فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که در ورزشگاه آزادی برگزار شد تعداد زیادی از طرفداران زن فوتبال به تماشای دیدار پرسپولیس و کاشیما در ورزشگاه آزادی آمدند.
لازم به ذکر است که بسیاری از طرفداران نیز پشت درب های بسته ماندند.
بسیاری از هنرمندان کشورمان، به حضور بانوان برای تماشا دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان دادند که در ادامه بعضی از این واکنش ها را می بینیم:

واکنش جالب چهره ها به حضور بانوان در مسابقه پرسپولیس کاشیما

مهراب قاسم خانی:


دیدم یه سری از عزیزان زیر پست قبل عصبانی بودن که زنان تماشاچی انتخاب شده بودن و این ارزش نداره و به خاطر اجبار کنفدراسیون آسیا بوده و... بله... ولی بازم به نظرم زیبا ترین تصاویر این بازی بودن. من تغییر کردن کند رو به تغییر نکردن ترجیح میدم و آروم جلو رفتن رو بیشتر از اصلاً جلو نرفتن دوست دارم... برای من مهم اینه که این تصاویر کم کم عادی میشه. این تابو ها کم کم شکسته میشه. میدونم جونمون بالا میاد برای بالا رفتن از هر کدوم از این پله ها، ولی بالا رفتن از هر کدومشون، هزینه پایین اومدن مجدد رو میبره بالا... پ.ن اول: همونطور که توی خبر میبینید، در نهایت مسئولین به زنان غیر منتخبی که بیرون ورزشگاه بودن هم اجازه ورود دادن... خوب نیست؟
پ.ن دوم: در ضمن دست کنفدراسیون فوتبال آسیا هم درد نکنه. بالاخره برای مشارکت در فعالیت های بین المللی، باید به قوانین بین المللی هم احترام گذاشت. هر چقدر که سخت باشه برای بعضی ها ?
پ.ن سوم: حیف. نشد که بشه قهرمان بشیم... ولی دمتون گرم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


رامبد جوان:


بالاخره!!!
مباركمون باشه حضور خانمهاى عزيز در ورزشگاه.
البته خجالت داره اين تبريك در سال (٢٠١٨)،(١٣٩٧)،(١٤٤٠)


امیرمهدی ژوله:


چه غمگينانه...آزادي.


ویدا جوان


البته منظور حضور بانوان در ورزشگاهه.. وگرنه بنده طرفدار تیم ملی هستم?


مهتاب کرامتی


زنان سرزمینم این پیروزی مبارکمون باشه،هر چند اگرکوچک،هر چند اگر فرمایشی وگزینشی و هر چند با فشارفیفا....یادمون باشه حق گرفتنیه??? پ ن: تبریک به تمام بازیکنان خوب تیم پرسپولیس که خوش درخشیدند. پ ن:جای ما خالی
advertising