بیوگرافی فرزاد فرخ خواننده خوش صدا و معروف ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 99/01/16
بیوگرافی فرزاد فرخ خواننده خوش صدا و معروف ایرانیفرزاد فرخ متولد دهه شصت، خواننده است. نام اصلی اش فرزاد امید فرخی فرد شیرازی می باشد، که در شیراز بدنیا آمد؛ پدرش اهل شیراز و مادرش آبادانی می باشد و خودش در حال حاضر ساکن تهران می باشد و حدود ده سالی نیز در آبادان زندگی کرده است.
بیوگرافی فرزاد فرخ خواننده خوش صدا و معروف ایرانی

شروع فعالیت فرزاد فرخ


فعالیت خود را از سال 1380 با کلاس های گیتار آغاز کرد، بعد از مدتی به سمت پیانو رفت و در نهایت شروع به آهنگسازی و ملودی کرد و آروم آروم به سمت ساخت آهنگ برای خوانندگان همتراز شد.

دوره های خارج از کشور فرزاد فرخ


یه تایم خیلی زیادی تحقیقاتم در مورد آهنگسازی و تنظیم انجام دادم و حتی مدتی خارج از کشور بود تا الان که این آموزش ادامه دارد.

فرزاد فرخ عاشق تولید آهنگ


اون موقع کلا ارتباط زیادی با خوانندگی نداشتم، ولی ساختن رو دوست دارم یعنی تولید آهنگ را خیلی دوست دارم، چون ترانه و ملودی رو خیلی کار کردم، خیلی دوست دارم نوشتن رو …

خوانندگی فرزاد فرخ


خیلی کار درست کردم و همیشه میگفتن چرا خودت نمیخونی، وقتی اتود یکاری رو میخوندم میگفتن این اتود از کار اصلی که خواننده میخونه خیلی بهتره، با همین تشویقات بود که دوره های سولفژ صدا را دیدم و وارد حوزه خوانندگی شدم.

شهرت فرزاد فرخ


فرزاد فرخ با همکاری دوست میکس مسترش امیرعلی هدایت زاده در استودیوی شخصی منزل خود در تهران دو تک بنام های هوای تو و لبخندت را در یک کانال تلگرامی منتشر کرد، این کار به شدت گرفت و موجب شهرت وی شد.

قرارداد همکاری فرزاد فرخ


فرزاد فرخ همانند حمید هیراد و ماکان بند با قرارداد انحصاری موسیقی وارد شرکت فرهنگی هنری آوازی نو به مدیریت حسن اردستانی شد و زیر نظر تیم این شرکت به فعالیت خود ادامه می دهد

آهنگ های فرزاد فرخ


هوای تو
ترانه دردانه
گل قرمز
اهل عاشقی
خواب
پاییز
توسرتری
دیوانگی
عشقم
ای جان
advertising