فرزاد فرزین بازیگر و خواننده تیتراژ سریال مانکن شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/04
فرزاد فرزین بازیگر و خواننده تیتراژ سریال مانکن شدبه تازگی پیش تولید سریال جدید مانکن آغاز شده و این سریال قرار است پس از انتخاب کامل بازیگران وارد مرحله تولید شده و در شبکه نمایش خانگی توزیع و پخش شود. این سریال قرار است در 26 قسمت ساخته شود.

اسامی بازیگران سریال مانکن


در این چند روز اخیر اسامی بازیگرانی چون محمدرضا فروتن و مریلا زارعی به عنوان بازیگران این سریال اجتماعی منتشر شده است. به تازگی نیز فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است. فرزاد فرزین که تجربه بازیگری را دارد قبلا در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی حضور داشته است و خوانندگی این سریال را نیز بر عهده داشت. حال نیز این خواننده مشهور ایران قرار است علاوه بر بازیگری در سریال مانکن خوانندگی تیتراژ این سریال را نیز بر عهده بگیرد.

سریال مانکن دومبن حضور فرزاد فرزین در شبکه نمایش خانگی است. در توصیف نقشی که فرزاد فرزین در این مجموعه ایفاگر آن است، این گونه آمده است: همیشه بودن آدما مهم نیست، مهم درست بودن شونه، مهم اینه وقتی گیری، مثل یه مانکن بروبر نگات نکنه.

تهیه کننده و کارگردان سریال مانکن


تهیه کننده سریال مانکن ایرج محمدی و کارگردان آن حسین سهیلی زاده است. سهیلی زاده مجموعه های تلویزیونی موفقی چون «دلنوازان» و «ترانه مادری» را ساخته است و از کارگردانان بنام ایران است که کارهایش مخاطبان زیادی دارد. نویسنده سریال مانکن بابک کایدان است.
advertising