بیوگرافی هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 98/12/25
بیوگرافی هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیونهدی زین العابدین متولد 11 تیر 1368 در کرج، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد، هدی در یک خانواده 5 نفره بدنیا آمده و یک برادر و یک خواهر نیز دارد، پدرش مغازه دار و شغل آزاد و مادرش خانه دار دار بود که مدت هاست فوت کرده است.
بیوگرافی هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون

شروع هدی زین العابدین با مدلینگ


فعالیت خود را از نوجوانی با حضور در عرصه مدلینگ شروع کرد و همچون مهدی پاکدل دیگر بازیگر مشهور از راه تبلیغات و تیزرهای آگهی وارد عرصه بازیگری شد.
او مدتی مدل تیزرهای تبلیغاتی کارخانه برنج آوازه بود.

زمان ورود هدی زین العابدین به بازیگری


اولین بار در سال 1384 وقتی 16 ساله بود در یکی دو سکانس فیلم خانه روشن به کارگردانی وحید موسائیان جلوی دوربین رفت تا اینکه مدتی درگیر کار تبلیغاتی شد.

از تلویزیون تا شهرت هدی زین العابدین


سال 1388 در 20 سالگی با سریال آشپزباشی وارد قاب تلویزیون شد. سپس در سال 89 در تله فیلم مانی حقیقی بنام چمدان بازی کرد اما اولین تجربه حرفه ای اش را بازی در سریال سقوط یک فرشته در سال 90 می داند. او در سریال سقوط یک فرشته در نقش فاطمه به شهرت رسید.

هدی زین العابدین از شبکه خانگی تا نامزد جشنواره فیلم فجر


خانم زین العابدین در مجموعه نمایش خانگی هم با حضور در سریال قلب یخی 3 در سال 91، سریال شوخی کردم مهران مدیری سال 92 و مجموعه رقص روی شیشه در سال 97 تجربه موفقی بدست آورد. او در جشنواره فیلم فجر سال 96 کاندیدای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد بود که در نهایت این جایزه به سحر دولتشاهی رسید.

مطالعات برای بازیگری


می گوید جهان گسترده بازیگری باعث شد وارد حوزه مطالعه این رشته شوم، نه مطالعه از نوع ورق زدن کتاب، البته کتابخوانی هم داشتم ولی مطالعه از نوع بصری بیشتر بود. یعنی دقتم به دنیای اطرافم پر رنگ تر شد، دیگر از کنار آنچه پیرامونم می گذشت بی تفاوت نمی گذشتم که باعث شد نگاه و نگرشم به آدم ها عوض شد.

حضور شرافتمندانه در بازیگری


جهان هنری یک جهان بی کرانه است و هیچ حدی و مرزی ندارد. همیشه به هنر بازیگری علاقمند بودم؛ راهی که توانستم از طریق آن به دنیای تصویر و تلویزیون سینما ورود کنم؛ این راه بود که فکر کنم از خیلی از راه های دیگر شرافتمندانه تر است! مضاف بر اینکه باعث شد خود را در معرض یادگیری قرار دهم؛ با خیلی تکنیک‌ ها که پیشتر برایم ناشناخته بود، آشنا شوم که از این جهت خیلی خوشحال هستم.

فیلم های سینمایی هدی زین العابدین


چمدان
خانه روشن
پایان خدمت
آن‌ها
اسرافیل
عرق سرد

سریال های هدی زین العابدین


آشپزباشی
سقوط یک فرشته
همه خانواده من
قلب یخی ۳
شوخی کردم
advertising