مجری شبکه الجزیره ترانه علیدوستی را زیباترین زن دنیا معرفی کرد

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/24
مجری شبکه الجزیره ترانه علیدوستی را زیباترین زن دنیا معرفی کردبه تازگی جمال ریان مجری عرب شبکه الجزیره توییتی را منتشر کرده و در آن از ترانه علیدوستی به عنوان زیباترین زن جهان تعریف و تمجید کرده است.وی در توییتر خود درباره ترانه علیدوستی بازیگر سرشناس کشور نوشت:
ترانه علیدوستی یکی از 30 زن زیبا در جهان است. ایران در حال رشد و اعتلاست.
آن وقت عربستان، امارات و بحرین مشغول ستاره های عریان و جنگ افروزی به جای گفتگو با وی هستند.»

پیش از این نیز طبق آماری که منتشر شده بود نیکی کریمی و ترانه علیدوستی در لیست 30 نفره زیباترین زنان جهان قرار داشتند. در این لیست ترانه علیدوستی در جایگاه 28م قرار دارد.
مجری شبکه الجزیره ترانه علیدوستی را زیباترین زن دنیا معرفی کرد
ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران است. پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است.
علیدوستی به زبان انگلیسی مسلط بوده و مترجم ادبی است

او جایزه ادبی پروین اعتصامی را در پنجمین دوره برگزاری آن در قسمت ادبیات داستانی با ترجمه رویای مادرم، تألیف آلیس مونرو کسب کرد، و چندین کتاب پرفروش و پر طرفدار دارد
ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی اولین سریال خود را تجربه کرد. وی در آخرین اثر سینمایی خود در فیلم سینمایی فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی به ایفای نقش پرداخت. نکته جالب توجه درباره این بازیگر این است که وی اعتقادی به بازی در تلویزیون ندارد و معتقد است بازی در فیلم های تلویزیونی ی خیانت فرهنگی است!
advertising