بازگشت مهناز افشار به ایران و موتورسواری او در خیابان های تهران

مجلهسلبریتی ها

- 98/04/17
بازگشت مهناز افشار به ایران و موتورسواری او در خیابان های تهرانمهناز افشار از بازیگران پر حاشیه کشور است که مدتی است دچار حواشی زیادی شده است. از او چندی پیش به خاطر انتشار مطالب کذب در توییتر خود شکایت شد. پس از این شکایت که از طرف یک طلبه همدانی دادخواست شده بود مهناز افشار به خاطر برگزاری یک دوره کلاس های بازیگری به کشور آلمان سفر کرد. پس از این سفر بود که خبرهایی درباره فرار مهناز افشار و مهاجرت او به کشور آلمان به گوش می رسید که البته وی بارها این موضوع را تکذیب کرد و گفت وی برای حضور در دادگاه به ایران بازخواهد گشت.
به تازگی وی با انتشار عکسی از خود در خیابان های تهران اعلام کرد که به ایران بازگشته است. وی در توضیح عکس زیر این گونه نوشت:
بازگشت مهناز افشار به ایران و موتورسواری او در خیابان های تهران
سلام وطن
سلام تهران ❣️?

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران است. وی دیپلمه تجربی و فارغ التحصیل موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین می باشد. مهناز افشار در خرداد ماه 1393 با یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دوم محمود احمدی نژاد ازدواج کرد. خطبه عقد آنها توسط سید محمد خاتمی خوانده شد
این زوج 4 خرداد 94 صاحب دختری بنام لیا (مخفف لیانا) شدند.

از جمله فیلم هایی که مهناز افشار به تازگی در آن به ایفای نقش پرداخته است فیلم های سینمایی ناگهان درخت ، قسم و مهمانخانه ماه نو هستند.
advertising