عکسی زیبا از کودکی ستاره و لاله اسکندری خواهران بازیگر

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/26
عکسی زیبا از کودکی ستاره و لاله اسکندری خواهران بازیگرستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد ) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آن را از سال 1373 آغاز نموده است، وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه تلویزیونی نرگس که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش نرگس را در آن بازی می‌کرد شناخته شد. وی برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره تئاتر فجر 1379 برای بازی در نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره‌روز» شده است.
ستاره اسکندری در مجموعه های نظیر: نرگس، فاکتور 8، دندون طلا، حیرانی، ماه مهربان، ایستگاه، حامی و مسافر ری به ایفای نقش پردخته است.

در ادامه عکسی از کودکی ستاره اسکندری و خواهر کوچکترش لاله اسکندری را مشاهده می کنید:
عکسی زیبا از کودکی ستاره و لاله اسکندری خواهران بازیگر
لاله اسکندری خواهر کوچکتر ستاره اسکندری است. وی متولد آذر ماه سال 1354 در تربت حیدریه است. او دانش‌آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1378 بود. او همچنین در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت‌های زیادی داشته‌است که شامل چندین نمایشگاه عکس، نقاشی و موزاییک در داخل و خارج از کشور می‌باشد. لازم است ذکر شود ایشان از سال 1387 تا کنون با شهرداری تهران جهت زیباسازی شهری فعالیت خود را ادامه داده‌است.
advertising