کناره گیری هیفا وهبی خواننده مشهور لبنانی از خوانندگی

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/22
کناره گیری هیفا وهبی خواننده مشهور لبنانی از خوانندگیهیفا وهبی خواننده و مدل مشهور لبنانی متولد 10 مارس 1976 است.
وی به تازگی در توییت خود متنی را منتشر کرده و از بیماری خود سخن گفته است. هیفا در توئیت خود برای اولین بار از درباره بیماری خود صحبت هایی کرد و توضیحاتی را ارایه داد.
وی در توییت خود این گونه نوشت: از فقدان و عدم مشارکتم در هر گونه فعالیّت هنری و رسانه ای به خاطر بیماری که یک ماه است دچار آن شده ام معذرت می خواهم. از شما مردم عزیز می خواهم برایم دعا کنید و ان شاء الله به زودی برمی گردم، خدا را سپاس برای همه چیز.
کناره گیری هیفا وهبی خواننده مشهور لبنانی از خوانندگی
آخرین حضور هیفاء وهبی خواننده زیبای لبنانی در اینستاگرام در ماه رمضان بود که هیفاء وهبی در آن یک شلوار و کت سفید و پیراهنی سیاه پوشیده و استایل خود را با دستکش های چرمی اش کامل کرده بود.
او از سال ۱۹۹۵ و با شرکت در مسابقه دختر شایسته لبنان به چهره ای شناخته شده تبدیل شد. او سپس قدم به عرصه موسیقی گذاشت و توانست لقب یکی از محبوبترین خواننده های جهان عرب را از آن خود کند.
وی در سال 2006 در لیست 50 نفره زیباترین افراد مجله people magazine قرار گرفت، او نخستین بار در سال 2008 با فیلم sea of stars وارد عرصه بازیگری نیز شد. وی جزو زیباترین زنان خاورمیانه است.
تصویر این خواننده مشهور و سلبریتی زیبا بر روی جلد بیش از ١٠٠ مجله ظاهر شده است و نامش بارها در لیست زیباترین زنان خاورمیانه و زیباترین زنان جهان قرار داشته است.
advertising