مرگ فانیا خالیولوا خواننده مشهور روسی روی صحنه کنسرت

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/05
مرگ فانیا خالیولوا خواننده مشهور روسی روی صحنه کنسرتبه تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شده که خبر مرگ یک خواننده مشهور زن روسی رسانه ای شده است. فانیا خالیولوا خواننده مشهور اهل کشور روسیه است که کنسرتی با حضور هزاران تماشاگر اجرا کرد. این خواننده زن روسی از معروف ترین خوانند های زن کشور روسیه بود . او در حال اجرای یکی از آهنگ های خود در استیج کنسرت بود که در جلوی چشم هزاران تماشاچی سالن بر زمین افتاده و دچار حمله قلبی شد. مردم حاضر در سالن که از این موضوع به شدت شوکه شدند سریعا او را به یمارستان منتقل کردند. اما با وجود تلاش زیاد پزشکان در بخش اورژانس بیمارستان وی جان خود را از دست داد. پزشکان پس از بررسی هایی که انجام دادند مرگ این خواننده روسی را حمله قلبی شدید و سکته عنوان کردند. در ادامه عکس فانیا خالیولوا را می بینید:
مرگ فانیا خالیولوا خواننده مشهور روسی روی صحنه کنسرت
فانیا خالیولوا 53 ساله بود و طرفداران زیادی در روسیه داشت و آهنگ های او جزو پرطرفدارترین آهنگ های کشور بود. مرگ وی موجب ناراحتی و اندوه زیاد مردم روسیه شد به طوری که واکنش های بسیاری با مضمون غم و اندوه و تسلیت بابت مرگ فانیا شبکه های اجتماعی این کشور منتشر شده است.
در این دنیای بزرگ هرکسی به گونه ای فوت می کند و سرنوشت فانیا خالیولوا خواننده روسی این گونه رقم خورده بود که در جلوی چشم هزاران طرفدار و دوست دارش از این دنیا رخت بربندد
advertising