شهرام شکوهی خواننده پاپ کشور در انتظار انجام عمل قلب دوم

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/27
شهرام شکوهی خواننده پاپ کشور در انتظار انجام عمل قلب دومطبق آخرین خبرهای منتشر شده شهرام شکوهی خوانندهپاپ و ترانه سرا و آهنگساز کشور ، قرار است عمل جراحی قلب را انجام دهد. این خواننده مشهور سبک پاپ که مدت ‌هاست از ناراحتی قلبی رنج می ‌برد قرار است دومین عمل جراحی قلب خود را انجام دهد.
وی قبلا نیز یک عمل جراحی قلب باز را انجام داده است. آخرین باری که شهرام شکوهی دچار حمله ‌ی عصبی قلبی شد، در بازی سوم تیم ملی ایرن در جام جهانی روسیه بود که وی به خاطر هیجان و فشار عصبی وارد شده دچار حمله قلبی شد و به بیمارستان منتقل شد.

شهرام شکوهی مدتی پیش درباره عمل قلب خود این گونه گفته بود که عمل دوم قلب او ممکن است به حرفه خوانندگی او لطمه بزند و دیگر نتواند به خوانندگی ادامه دهد. وی گفته بود: من در عمل اولم یک فنر را در قلبم گذاشتند و ممکن است با عمل بعدی پزشکان تصمیم بگیرند که 6 فنر به قلبم اضافه کنند.
به همین خاطر شاید پزشکان حرفه خوانندگی را برای سلامتی ام مناسب ندانند. تصمیم گرفته ام که اگر عمل قلبم به کمک خداوند موفقیت آمیز انجام شود، حتما فعالیت های گذشته ام را ادامه دهم و حتی قصد دارم کنسرت‌ هایی با بلیت ‌های کم بها را در تهران و شهرهای مختلف اجرا کنم.
وی زمان این عمل جراحی را بازگشت پزشکش از سفر خارج اعلام کرده است.

اما شهرام شکوهی در جدیدترین مصاحبه خود این گونه توضیح داده است: خوشبختانه پزشک من ممنوعیتی برای ادامه‌ فعالیتم های هنری و خوانندگیم در نظر نگرفته و من بدون محدودیت می توانم باز هم بخوانم. پس از عمل قلبِ بعدی، برنامه ریزی های دقیقی برای ادامه‌ فعالیت هایم در موسیقی را انجام خواهم داد.

شهرام شکوهی آلبوم ها و قطعه های زیادی را از جمله آلبوم مدارا، کولی عشق و تا نفس هست را منتشر کرده است.
وی خواننده‌ پرطرفدار قطعه‌ «یکی بود و یکی نبود» است.
advertising