نانسی عجرم خواننده لبنانی در انتظار به دنیا آمدن فرزند سوم خود

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/11
نانسی عجرم خواننده لبنانی در انتظار به دنیا آمدن فرزند سوم خودبه تازگی عکس هایی از نانسی عجرم خواننده محبوب و زیبای لبنانی روی جلد یک مجله معتبر منتشر شده که نشان می دهد وی باردار است. این خواننده جذاب این روزها در انتظار به دنیا آمدن فرزند سوم خود است. گفته می شود فرزند سوم نانسی دختر است. وی دو دختر دیگر نیز به نام های میلا و الا دارد. در ادامه عکس جدید نانسی را مشاهده می کنید. وی این عکس را در اینستاگرام خود به انتشار گذاشته است:
نانسی عجرم خواننده لبنانی در انتظار به دنیا آمدن فرزند سوم خود
نانسی با نام کامل نانسی نبیل عجرم متولد می 1983 در بیروت لبنان است. وی در یک خانواده مسیحی به دنیا آمده است. او از همان دوران کودکی زمانی که تنها 8 سال داشت وارد حرفه خوانندگی شده و در سن 15 سالگی اولین آلبوم خود را روانه بازار کرد.
نانسی عجرم دوبار در سال‌های2003 و 2004 از سوی مجله عربی زهرة الخلیج بهترین خواننده عرب سال برگزیده شد و در سال 2005 مجله نیوزویک او را به عنوان یکی از تأثیرگذارترین شخصیت های جهان عرب انتخاب کرد.
نانسی در سال 2008 با فادی ال هاشم که دکتر دنداپزشک او بود ازدواج کرد. وی در سال 2009 دختر بزرگ خود را به نام میلا و دختر دومش را در سال 2011 به نام الا به دنیا آورد. حال این خانواده 4 نفره منتظر به دنیا آمدن دختر سوم خود هستند.
advertising