نگاهی به زندگی شخصی کریستیانو رونالدو به روایت نامزدش جورجینا

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/21
نگاهی به زندگی شخصی کریستیانو رونالدو به روایت نامزدش جورجیناکریستین رونالدو از بازیکنان مطرح فوتبال جهان و البته جزو فوتبالیست های پرحاشیه نیز است. وی هربار با یک خبرجدید حسابی سوژه رسانه ها می شود. به تازگی جورجینا رودریگس نامزد ۲۶ ساله کریس رونالدو که از مدل های معروف نیز است گفت و گوی جالبی را با مجله «اِل ایتالیا» داشته که سخنان جالبی از زندگی شخصی خود و نامزدش را بیان کرده است. در ادامه نگاهی داریم به این مصاحبه جالب و خواندنی:

چگونگی مدل شدن جورجینا رودریگس نامزد کریس رونالدو


بچه که بودم عاشق فیلم دیدن بودم. آن موقع‌ها می‌خواستم بزرگ که شدم پلیس شوم. کمی بعد به این فکر افتادم که معلم رقص‌های کلاسیک شوم. با این حال روزی خیلی اتفاقی یک خانمی در ایستگاه قطار جلویم را گرفت و از من خواست برای مغازه و لباس‌های که تولید می‌کند نقش مدل را ایفا کنم. رفته رفته از این کار خوشم آمد و به این موضوع فکر کردم که به صورت حرفه‌ای مدلینگ را دنبال کنم. هر چند برای من، دختری که از شهر کوچکی در اسپانیا روزگار سپری می‌کرد، چندان این موضوع راحت نبود و راه سختی را باید طی می کردم. با این حال بعداً که بزرگتر شدم بیشتر و بیشتر از دنیای مد و زیبایی خوشم آمد و این حرفه را انتخاب کرد و این گونه بودم که وارد دنیای مد شدم.

رؤیای مادر شدن جورجینا رودریگس


همیشه بچه‌ها را دوست داشتم. حتی یک سال برای اینکه زبان بیاموزم به انگلیس سفر کردم و شغل پرستار بچه‌ها را به عهده گرفتم. مثل بسیاری از زنان من هم تصور می‌کردم روزی مادر شوم. آرزو و رؤیایم نبود ولی مادر شدن با این که سخت است اما چیزی است که زندگی را کامل‌تر می‌کند.

چگونگی آشنایی جورجینا رودریگس با رونالدو


اولین باری که رونالدو را دیدم در یکی از مغازه‌های برند «گوچی» در اسپانیا بود؛ من در آن مغازه کار می‌کردم. چند روز بعد از آن دیدار، این بار در مراسم معرفی یک برند دیگر دوباره همدیگر را ملاقات کردیم. این بار توانستیم خیلی راحت‌تر با هم صحبت کنیم، چون من دیگر درگیر مسائل کاری نبودم صحبت‌هایمان خیلی خوب پیش رفت. همه چیز بین من و رونالدو خیلی سریع رخ داد؛ در واقع ما عشق در همان نگاه اول را تجربه کردیم.
نگاهی به زندگی شخصی کریستیانو رونالدو به روایت نامزدش جورجینا

زندگی در کنار رونالدو


احساس بسیار زیادی بین ما جاری است و خیلی خوب همدیگر را درک می‌کنیم. ما عاشق هم هستیم ما آدم‌های اهل مبارزه‌ای هستیم و همزمان صبوری کردن را هم بلدیم. این‌طور به شما بگویم که هرگز همدیگر را ترک نمی‌کنیم. باید بگویم ما زندگی آرامی را در کنار هم تجربه می کنیم و از بودن کنار هم لذت می بریم

یک روز طبیعی از زندگی جورجینا


اولین کاری که انجام می‌دهم این است که بالای سر فرزندانم می‌روم تا بلند شدن آن‌ها از خواب را نگاه کنم. دوست دارم وقتی آن‌ها در تخت‌خواب‌شان هستند، نگاه‌شان کنم. بعد از این که بیدار شدند لباس آن‌ها را عوض می‌کنم و کارهای مربوط به نظافت‌شان را هم انجام می‌دهم. بعد از این دورهمی برای خوردن صبحانه فامیلی جمع می‌شویم. تقریباً تمام وقت‌های باقی‌مانده صبح را با آن‌ها بازی می کنم. بعد از بازی کردن استراحت مختصری می‌کنیم و به سالن بدنسازی، زمین تمرین و یا استخر می‌روم. این را هم بگویم که از خرید کردن برای بچه‌هایم لذت می‌برم. می‌روم و برای همه آن‌ها خوراکی و غذاهای سالم می‌خرم. ضمن اینکه قبل از خواب هم کنار همدیگر کمی تلویزیون نگاه می‌کنیم. در واقع زندگی منظم و برنامه ریزی شده ای داریم

آموزش به بچه‌ ها


می‌خواهم برای بچه‌هایم زندگی سالمی را به ارمغان بیاورم. آن‌ها باید از سختی‌های یک زندگی آگاه باشند. نمی‌خواهم آن‌ها را در یک قصر باشکوه بزرگ کنم بلکه می‌خواهم آن ها را با سختی های زندگی آشنا کنم و فرزندانم آدم‌های آموزش دیده‌ای باشند و بدانند که تا چه حد خوش‌شانس بوده‌اند که این زندگی را الان دارند. آن‌ها باید یاد بگیرند چطور با احترام و فروتنی زندگی کنند. البته آن‌ها باید همچنان یاد بگیرند همه آدم‌هایی که جزئی از زندگی‌شان هستند را هم دوست داشته باشند، چون این موضوع یک اصل برای ماست... از خودگذشتگی و صبوری از اصولی است که باید در آموزش بچه‌های‌مان باشد.

زندگی در ایتالیا و شهر تورین


من عاشق معماری و مد هستم. مرکز شهر تورین با داشتن کلیساهای باشکوه و دیگر بناهای تاریخی واقعا زیبا است. شرایط هم به گونه‌ای است که این شهر به میلان، به کوه‌های آلپ، به ونیز، به سوئیس و... خیلی نزدیک است و موقعیت خوبی دارد. در این شهر احساس غریبی نمی‌کنم و حس می‌کنم در خانه خودم هستم.

نرفتن به برنامه های متعدد


من به برنامه و مراسم‌های زیادی دعوت می‌شوم. برنامه‌هایی که آدم‌های دیگر حاضرند به آب و آتش بزنند تا هر طور شده در آن مراسم حضور داشته باشند ولی من ترجیح می دهم در کنار خانواده ام باشم . خانه ما پناهگاه ماست و در آن احساس شادی و امنیت دارم ؛ معبدی است که بر پایه عشق ساخته شده است.

فعالیت در شبکه‌ های مجازی


من در فضای مجازی حضور دارم اما فعالیت زیادی ندارم دوست دارم عکس‌های «یهویی» که خودم از آن‌ها خوشم می‌آید را منتشر کنم. بعضی وقت‌ها اصلاً تا چند روز هیچ پستی منتشر نمی‌کنم. بیشتر سعی می‌کنم وقتم را روی سلامتی، غذای سالم و ورزش بگذارم، چون همان‌طور که می‌دانید عقل سالم در بدن سالم است. بیش تر سعی می کنم اوقات فراغت خود را با ورزش سپری کنم.

گریه و اشک ریختن جورجینا بعد از درخشش رونالدو مقابل اتلتیکو مادرید


از اینکه دیدم نامزدم کریس چقدر در زمین مسابقه صبر و حوصله به خرج داد تا زحماتش برای تیم به نتیجه بنشیند خیلی هیجان‌زده شدم و ذوق کردم و سبب شد که اشک شوق بریزم. بعضی وقت‌ها به استادیوم می ‌روم تا او را حمایت کنم و تشویقش کنم؛ حمایتش کنم تا از استعدادی که دارد بهره بیشتری ببرد. خیلی به رونالدو افتخار می‌کنم.
advertising