پرونده تجاوز جنسی کریستیانو رونالدو ستاره مشهور فوتبال به کجا رسید

مجلهسایر

- 97/09/11
پرونده تجاوز جنسی کریستیانو رونالدو ستاره مشهور فوتبال به کجا رسیداین روزها در فضای مجازی صحبت از رونالدو ستاره فوتبال است. این فوتبالیست پرتغالی اخیرا دچار حواشی عجیب و غریب شده و خبرهای به گوش رسیده از او سر و صدای زیادی به پا کرده است.
اخیرا زنی به نام کاترین مایورکا ادعا کرده که مورد تجاوز جنسی کریستیانو رونالدو در یک هتل قرار گرفته است. این خبر بازتاب گسترده ای در جهان داشت و نقل محافل شد. این پرونده یکی از بزرگترین رسوایی یک ستاره فوتبال به حساب می آید.
ماجرا از این قرار است که کاترین مایورگا به دادگاه مراجعه کرده و عنوان کرده که رونالدو 9 سال پیش به او تجاوز کرده است.
البته رونالدو این اتهام را رد کرد اما بر اساس حرف های ضد و نقیض او وکلایش رفته رفته این شایعات رنگ واقعیت را به خود گرفته است.
رونالدو در جایی اذعان داشته که موضوع تجاوز نبوده و رابطه جنسی آن ها صرفا توافق طرفین بوده است. بر همین اساس وکلای رونالدو نیز مدارکی را مبنی بر صحت ادعای رونالدو نشان دادند.
ماجرا درباره پرسش ‌نامه‌ ای است که رونالدو، بعد از رابطه جنسی با کاترین مایورگا در یک هتل در سال 2009 به همراه وکلای خود ایجاد کرده است. نشریه اشپیگل در گزارشش اذعان کرده بود در پرسشنامه‌ای که رونالدو کامل کرده، درباره برخورد او با با این دختر آمریکایی تناقضاتی وجود دارد و در دسامبر 2009، نسخه دوم این سند با پاسخ‌ های مختلفی مطرح شد!
در دومین پرسشنامه رونالدو هرگونه ادعا درباره عدم رضایت مایورگا را رد می‌کند! رونالدو مدعی شد که یک هکر جعل پرونده‌ها را برعهده داشته تا او را مجرم نشان بدهد.
اما اشپیگل در ایمیل جدیدش می‌گوید که پرسشنامه اصلی نمی‌ تواند یک سند جعلی باشد. آنها گفتند که وکلای رونالدو از حرف ها و مدارکی استفاده می کنند که قبل از آن رونالدو در اظهاراتش از آنها استفاده کرده بود. یکی از سوالات مطرح شده این است که چگونه عبارات پرتغالی را ترجمه می ‌کنند چرا که متن ترجمه شده توافقات ستاره پرتغالی و میورگا متفاوت است.
حال باید دید سرانجام پرونده کاترین مایورگا و ستاره مشهور پرتغالی به کجا می رسد.
advertising