کار ها و اقدامات اشتباه قبل از انجام رابطه جنسی

پزشکی و سلامتجنسی

- 97/09/08
کار ها و اقدامات اشتباه قبل از انجام رابطه جنسیبرخی از این اشتباهات منجر می‌شود رابطه خوبی با همسرتان در انجام رابطه جنسی نداشته باشید.حتی افرادی که در رابطه جنسی خود تجربیات موفقی دارند نیز ممکن است قبل از انجام آن دچار اشتباهاتی شوند. در این مطلب قصد داریم شما را با این اقدامات و کار های اشتباه آشنا کنیم.

مصرف بسیار زیاد نوشیدنی‌های الکلی قبل از رابطه جنسی


از آنجایی که الکل به عنوان یک ماده افسرده کننده شناخته شده است، نوشیدن آن می‌تواند لذت واقعی یک رابطه جنسی را به طور کلی از بین ببرد.مصرف نوشیدنی‌های الکلی می‌تواند حس و حال شما را به طور کلی از بین ببرد. در حقیقت، مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که ۱۱ درصد از مصرف کنندگان الکل، در رسیدن به ارگاسم مشکل دارند.

اصلاح کردن قبل از رابطه جنسی


اصلاح کردن می‌تواند لایه بالایی پوست را بردارد و آن ناحیه را حساس‌تر نماید.اگر شما دوست دارید موهای ناحیه شرمگاهی را قبل از رابطه جنسی اصلاح کنید، بهتر است اینکار را شب قبل انجام دهید.همچنین اینکار منجر می‌شود فولیکول‌های مو تحریک شود و زخم‌های کوچک صورتی رنگ بر روی پوست این ناحیه پدیدار گردد. در نهایت، ناحیه واژن مستعد عفونت‌های مختلفی خواهد شد.

مصرف غذا های تند قبل از رابطه جنسی


غذا های بسیار تند باعث ایجاد گاز و نفخ معده خواهد شد. همچنین می‌تواند بر روی بوی واژن تاثیر بگذارد.بنابراین قبل از رابطه جنسی از مصرف غذاهای تند پرهیز کنید.

خوردن آنتی هیستامین قبل از رابطه جنسی


به یاد داشته باشید که قبل از رابطه جنسی، از خوردن داروهایی همچون آنتی هیستامین خودداری کنید.
آنتی هیستامین‌ها می‌توانند احتقان بینی را کمتر کند. با اینحال استفاده از این دارو می‌ تواند سایر قسمت‌های بدن به خصوص واژن را خشک کند.در این حالت رابطه جنسی راحتی نخواهید داشت.

استفاده از مسواک‌ های برقی قبل از رابطه جنسی


اینگونه مسواک‌ها باعث ایجاد زخم‌های کوچک در لثه می‌شود و می‌تواند مخاط را تحریک و حساس نمایداگرچه این موضوع به نظر عجیب می‌رسد اما استفاده از مسواک‌های برقی و دهانشویه‌های حاوی الکل، ممکن است شما را در معرض بیماری‌های مقاربتی قرار دهد.. همین امر موجب ایجاد بیماری‌های آمیزشی می‌شود.
advertising