حقایقی جالب از زندگی شخصی ریحانا خواننده مشهور و شاهزاده پاپ

مجلهسلبریتی ها

- 97/12/05
حقایقی جالب از زندگی شخصی ریحانا خواننده مشهور و شاهزاده پاپریحانا خواننده مشهور پاپ متولد 20 فوریه سال 1988 در شهر سنت مایکل در کشور باربادوس در منطقه کارائیب است. وی علاوه بر خوانندگی در زمینه مدلینگ و طراحی مد نیز فعالیت می کند . سبک ریحانا پاپ و ریتم است. وی به سبب استعداد و توانایی فوق العاده ای که در زمینه خوانندگی دارد لقب شاهزاده پاپ را از طرف مخاطبانش گرفت است. چندروز پیش ریحانا خواننده پاپ 31 ساله شد. به این بهانه حقایق و ناگفته های جالبی از زندگی شخصی وی را درج نموده ایم که در ادامه مطلب می خوانید:
حقایقی جالب از زندگی شخصی ریحانا خواننده مشهور و شاهزاده پاپ
مادر ریحانا یک حسابدار بازنشسته و پدرش سرپرست یک انبار بود و وی تنها فرد در خانواده اش که به خوانندگی روی آورده است.
ریحانا کودکی سختی را به خاطر اعتیاد پدرش و مشکلات خانوادگی که داشته اند پشت سر گذاشته است. پدر و مادراو زمانی که ریحانا 14 ساله بود از همدیگر جدا شده اند.
این خواننده جذاب پاپ در دوران نوجوانی در مسابقه زیباترین دختر مدرسه شرکت نمود و توانست برنده این مسابقه شود.
وی در دوران کودکی از سردردهای شدیدی رنج می برد و برای اینکه دوستانش او را یک کودک غیر عادی ندانند سردردش را از بقیه پنهان می کرد. وی در این باره می گوید : من هرگز احساسم را بیان نمی کردم و همیشه آن را در خودم پنهان می کردم. من یک آدم درون گرا بودم که زمانی که به مدرسه می رفتم کسی نمی توانست متوجه شود که من مشکلی دارم.

در سال 2009 ریحانا در مراسم جوایز گرمی حضور نداشت. بعدها معلوم شد که وی از سوی کریس براون دوست پسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
ریحانا به سبزیجات علاقه چندانی ندارد ولی عاشق میوه است و به نوشیدن زیاد آب علاقه دارد. وی از غذاهای چینی و هندی و مکزیکی متنفر است و همیشه ا این غذاها فراری است.
وی در سال 2014 از طرف شورای طراحان مد آمریکا توانست جایزه نماد فشن را کسب نماید.
ریحانا صاحب یکی از بهترین و بزرگ ترین شرکت لوازم آرایشی به نام Fenty Beauty است که در سال 2017 این کمپانی را تاسیس نمود و در این راه به موفقیت چشمگیری رسید.
او در سال 2012 از طرف مجله فوربز چهارمین هنرمند قدرتمند جهان شناخته شد. وی هم چنین به عنوان یکی از 100 هنرمند تاثیرگذار در جهان معرفی شده است.
advertising