بیوگرافی و عکس های جدید پاریس جکسون دختر جذاب مایکل جکسون

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/22
بیوگرافی و عکس های جدید پاریس جکسون دختر جذاب مایکل جکسونپاریس مایکل کاترین جکسون مدل و هنرپیشه هالیوودی متولد 3 آوریل 1998 است. این بازیگر زیبا دختر مایکل جکسون معروف است. وی با نام پاریس جکسون مشهور است. او تنها دختر مایکل جکسون و دبی رو است. وی دو برادر ناتنی نیز دارد. پاریس جکسون در زمینه خوانندگی نیز فعالیت دارد و قصد دارد راه پدر مشهورش را ادامه دهد.
مایکل جکسون سلطان موسیقی پاپ بود و پاریس جکسون تا زمان مرگ پدرش به همراه او زندگی کرده است.
پاریس جکسون تا سن 11 سالگی در کنار پدرش بود اما پس از فوت پدرش حضانت او به مادرش کاترین جکسون که یک دستیار متخصص پوست است واگذار شد.
اما پس از مدتی مادرش به دلیل بالا بودن سن خود سرپرستی او را به کس دیگری واگذار کند. مادر خوانده و پدر خوانده پاریس به ترتیب الیزابت تیلور و مکالی کالکین هستند .
بیوگرافی و عکس های جدید پاریس جکسون دختر جذاب مایکل جکسون

شروع فعالیت حرفه ای پاریس جکسون


وی اولین فعالیت حرفه ای خود در بازیگری را در سال 2013 آغاز نمود. اولین فیلمی که او بازیگری کرده پل لندن و سه کلید است. او همچنین در برنامه ‌های شوی اپرا و ایکس فاکتور حضور داشته‌ است.

نگاهی به زندگی شخصی پاریس جکسون دختر مایکل جکسون


همیشه در مورد رنگ پوست پاریس جکسون شایعاتی پخش می شد که او فرزند مایکل جکسون نیست اما همیشه این شایعات از طرف خانواده جکسون رد و تکذیب می شود.
پاریس جکسون در جایی گفته که غم از دست دادن پدرش همیشه با او است.
او به خاطر احترام به پدرش کار موسیقی را ادامه داده است.
پاریس جکسون حدود یک میلیون طرفدار دارد.

او همیشه گفته که پدرش به قتل رسیده و مرگ او کاملا غیر منتظره بوده است.
وی در نشریه ای عنوان کرده بود که مورد تجاوز یک فرد غریبه قرار گرفته به همین دلیل مدتی دچار مشکلات روحی شده و دست به خودکشی زده است.
قد این خواننده زیبا 175 سانتی متر است.
advertising