عکس جذاب امیر حسین صدیق و همسرش باران خوش اندام با لباس سنتی

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/02
عکس جذاب امیر حسین صدیق و همسرش باران خوش اندام با لباس سنتیبا فرا رسیدن نوروز 98 هنرمندان و سلبریتی های معروف ایرانی هر کدام به گونه ای جشن نوروز باستانی را تبریک گفتند.
امیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون ایران نیز که به تازگی وارد زندگی متاهلی شده و با باران خوش اندام ازدواج کرده است با انتشار عکسی زیبا از خود و همسرش که لباس زیبای سنتی را به تن دارند نوروز 98 را به مردم تبریک نمود. عکس این زوج در ادامه منتشر شده است:
عکس جذاب امیر حسین صدیق و همسرش باران خوش اندام با لباس سنتی
امیرحسین صدیق بازیگر ایرانی متولد 8 آبان 1351 در تهران است. وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد و فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز نمود. اما فیلمی که موجب شهرت وی شد بازی در سریال زی زی گولو بود که در نقش پدر خانومی بازی کرد و پس از گذشت سال ها هنوز او را با این نقش می شناسند.

وی در سن 40 سالگی تصمیم گرفت برای ادامه زندگی به روستا برود و به همین خاطر به همراه مادرش ساکن روستای کمرد که در 25 کیلومتری شهر تهران در مسیر جاده آبعلی قرار دارد شد.

امیر حسین صدیق در تاریخ بهمن ماه 1397 در سن 46 سالگی با باران خوش اندام که شاعر و تصنیف سرا است ازدواج کرد. خبر ازدواج او برای اولین بار توسط مرضیه برومند رسانه ای شد.
advertising