عکس زیبای پریناز ایزدیار بازیگر ایرانی سر سفره هفت سین

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/01
عکس زیبای پریناز ایزدیار بازیگر ایرانی سر سفره هفت سینبا فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز 98 هنرمندان و سلبریتی های ایرانی با انتشار عکس هایی زیبا سال نو را به مردم تبریک گفتند.

پری‌ناز ایزدیار، بازیگر سینمای ایران نیز ، با انتشار عکسی، با تبریک فرا رسیدن نوروز، سالی پر از برکت و شادی را برای مردم ایران آرزو کرد.
این بازیگر توانای ایرانی عکسی زیبا از خود را که در آیینه سفره هفت‌ سین بازتاب یافته است، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح این عکس سال خوبی را برای مردم آرزو کرد. در ادامه عکس زیبای نوروزی وی را مشاهده می کنید:
عکس زیبای پریناز ایزدیار بازیگر ایرانی سر سفره هفت سین

عکس نوروزی پریناز ایزدیار


«سال نو پر از برکت و شادی باشه براتون.»

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در شهر بابل است. وی در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته است اما فیلمی که او را به شهرت و محبوبیت رساند و باعث شد که چهره اش شناخته شود سریال زیبای زمانه به کارگردانی حسن فتحی بود. از جمله فیلم های دیگری که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است فیلم های لتیان و هت تریک هستند.

وی اخیرا در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت و در فیلم های سینمایی متری شیش و نیم و سرخ پوست بازی زیبا و جذابی را از خود به نمایش گذاشت. بازی او در فیلم سینمایی سرخ پوست مورد توجه ویژه مسعود فراستی منتقد سخت گیر سینما قرار گرفت.
advertising