آغاز اکران فیلم هت تریک به کارگردانی رامتین لوافی در سینما

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/26
آغاز اکران فیلم هت تریک به کارگردانی رامتین لوافی در سینما

زمان اکران فیلم سینمایی هت تریک


چند روزی است که جشنواره سی و هفتم فیلم فجر به کار خود پایان داده است و اکران سینماها به وضع عادی خود بازگشته و چند فیلمی کار اکران و نمایش خود را آغاز کرده اند. فیلم سینمایی هت تریک نیز روز گذشته در تاریخ 24 بهمن ماه 97 اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز نمود. فیلم هت تریک در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر نیز حضور داشت و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن و بهترین فیلمنامه را دریافت نماید. باید دید که میزان استقبال از این فیلم خوش ساخت و جذاب چقدر خواهد بود و می تواند فروش خوبی در گیشه داشته باشد یا خیر. فیلم سینمایی هت تریک محصول سال 95 است.

ژانر فیلم سینمایی هت تریک


این فیلم در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی هت تریک


درباره داستان فیلم هت تریک این گونه می توان گفت که فیلم درواقع آغاز یک زندگی در کنار به پایان رسیدنِ زندگی‌ دیگری است؛ روایت زندگی چهار نفر که قرار است ناخواسته زندگی ‌شان به نوعی با برد و باخت یک تیم ضعیف فوتبال در برابر یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا رقم بخورد. این فیلم یک ژانر روانشناختانه موفق دارد که نظر هر مخاطب را به خود جلب می کند.
آغاز اکران فیلم هت تریک به کارگردانی رامتین لوافی در سینما

بازیگران فیلم سینمایی هت تریک


امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، صابر ابر، ماهور الوند و همایون ارشادی بازیگرانی هستند که در فیلم هت تریک به ایفای نقش پرداخته اند. ماهور الوند در این فیلم یک نقش متفاوت و به یاد ماندنی را بازی کرده است.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی هت تریک


مجید مطلبی تهیه کننده فیلم است. هم چنین رامتین لوافی کار نویسندگی و کارگردانی هت تریک را بر عهده داشته است. این فیلم سومین ساخته این کارگردان توانا است.
فیلم سینمایی هت تریک از هر نظر مورد رضایت منتقدان سینما بوده است.
advertising