الهام حمیدی بازیگر زیبای ایرانی ازدواج کرد

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/14
الهام حمیدی بازیگر زیبای ایرانی ازدواج کردالهام حمیدی بازیگر زیبای ایرانی متولد 8 آذر 1356 در تهران، است. وی که 41 ساله است با انتشار عکسی در اینستاگرام خود خبر از ازدواج خود داد. الهام حمیدی نام و عکسی از همسرخود را منتشر نکرد است و اطلاعاتی از همسر او در دست نیست. متن و عکس منتشر شده در اینستاگرام الهام حمیدی در زیر منتشر شده است:
الهام حمیدی بازیگر زیبای ایرانی ازدواج کرد

متن اینستاگرام الهام حمیدی


ای در دل من، میل و تمنا، همه تو !
وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو !
هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

الهام حمیدی دارای مدرک کارشناسی رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن است. وی در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته است و به خاطر ظاهر معصومی که دارد بیش تر در نقش های مثبت بازی کرده است. وی با بازی در سریال مسافری از هند به کارگردان قاسم جعفری در سال 1382 به شهرت رسید و شناخته شد.

الهام حمیدی اولین بار در سال 1376 در سن 20 سالگی قبل از این که وارد دنیای بازیگری شود ازدواج کرد، اما این رابطه دوام چندانی نداشت و او از همسر اولش جدا شد. وی برای بار دوم در 13 بهمن 97 خبر ازدواج مجدد خود را منتشر کرد.

الهام حمیدی در جدیدترین بازی خود در سریال هشتگ خاله سوسکه که یک سریال در شبکه نمایش خانگی است به ایفای نقش پرداخته است.
الهام حمیدی در سریال یوسف پیامبر بازیگر نقش همسر حضرت یوسف بود. وی جوایز زیادی را نیز برنده شده است. او در سال 83 بخاطر بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما بدست آورد.
advertising