بیوگرافی و عکس های فریبا طالبی بازیگر ایرانی و همسرش

مجلهسلبریتی ها

- 97/12/10
بیوگرافی و عکس های فریبا طالبی بازیگر ایرانی و همسرشفریبا طالبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 4 اردیبهشت 1364 در مشهد است. وی تحصیلات آکادمیک مربط به بازیگری دارد و فارغ التحصیل لیسانس سینما هنر گرایش بازیگری از دانشگاه هنر می باشد. فریبا طالبی از بازیگران فعالی است که علاوه بر بازیگری در زمینه های دیگری از جمله مجری گری برای برنامه کودک نیز دارد. وی در حال حاضر یک مزون طراحی لباس بنام فاندو نیز دارد.
بیوگرافی و عکس های فریبا طالبی بازیگر ایرانی و همسرش

آغاز فعالیت حرفه ای فریبا طالبی


طالبی در دوران نوجوانی و زمانی که 15 سال داشت که از طریق یک فراخوان برای مجری گری تست داد و به خاطر استعداد و توانایی که در این زمینه از خود نشان داد در این تست قبول شد و اولین بار بعنوان مجری کودک در قاب تلویزیون ظاهر شد. وی به خاطر علاقه ای که به رشته هنر داشت تصمیم گرفت در دانشگاه هنر ثبت نام کند. پس از این که در رشته مورد علاقه اش فارغ التحصیل شد در چند فیلم و سریال تلویزیونی کار می کند و از طریق تهیه کننده اولی که با وی تجربه مجری گری داشته بود به دیگران معرفی میشود و اینگونه بود که توانایی خود در بازیگری رو رفته رفته ثابت میکند و با پروزه های مختلفی همکاری میکند.
وی در سریال هایی از جمله ستایش 2 و کیمیا به ایفای نقش پرداخته است.

ازدواج و همسر فریبا طالبی


فریبا طالبی متاهل است و ازدواج کرده است. وی در شهریور 96 خبر ازدواج خود با امیر صدهزار را رسانه ای کرد.
همسر فریبا طالبی از همکاران طراح لباس وی در مزون فاندو می باشد.

نگاهی به زندگی شخصی فریبا طالبی


فریبا طالبی زمانی که برای کنکور می خواند 25 کیلو اضافه وزن پیدا می کند که به سختی رژیم گرفته و به وزن قبلی خود برمی گردد.
شغل دوم او طراحی لباس است. وی یک تیم طراحی حرفه ای لباس دارد و برای خیلی از هنرمندان ایرانی کار طراحی میکند
او در جایی گفته که وقتی به تهران آمده یک ته لهجه زبان مشهدی داشته که خودمش متوجه نبوده ولی همه می گفتند وقتی عصبانی می شود لهجه اش پیداست این ایرادات باید برطرف شود تا بتواند از فرصت ها و جایگاه هایی که قرار میگیرد استفاده کند.
فریبا طالبی در اینستاگرام نیز فعالیت دارد.

فیلم شناسی فریبا طالبی


آرماندو
بیم و امید
قصه های یاسین
پادری
کیمیا
مذاکرات مستقیم آقای عبدی
زیر یک سقف
مرثیه ای برای مرتضی
هدیه به یاد ماندنی
advertising