تصاویری از حضور هنرمندان در منزل زنده یاد خشایار الوند

مجلهسلبریتی ها

- 97/12/10
تصاویری از حضور هنرمندان در منزل زنده یاد خشایار الوندخشایار الوند نویسنده و فیلمنامه نویس مطرح سینما و تلویزیون ایران روز پنج شنبه 9 اسفندماه به علت ایست قلبی در منزل خود دار فانی را وداع گفت و جامعه هنری را در اندوه بزرگی فرو برد و هنرمندان با انتشار پست هایی درگذشت این فیلمنامه نویس کشورمان را تسلیت گفتند. وی 51 سال بیشتر نداشت و فعالیت خود را از سال 63 شروع کرده بود. این نویسنده توانا آثار محبوبی همچون پایتخت، قهوه تلخ، شب های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره ، علی البدل و ... را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. وی نویسنده و فیلمنامه نویس اکثر کارهای مهران مدیری بود و آثار طنز فوق العاده ای داشت.
پس از این که خبر فوت خشایار الوند رسانه ای شد چند تن از بازیگران و هنرمندان ایرانی در منزل این مرحوم حضور پیدا کرده و با ابراز همدردی درگذشت وی را به خانواده اش تسلیت گفتند. در ادامه تصاویری از حضور هنرمندان در منزل خشایار الوند را می بینید:

تصاویری از حضور هنرمندان در منزل زنده یاد خشایار الوند

پیمان قاسمخانی در منزل زنده یاد خشایار الوند



حضور مهران غفوریان در منزل شخصی خشایار الوند



بی تابی خانواده خشایار الوند



حضور محسن تنابنده در منزل خشایار الوند



سیامک انصاری در منزل خشایار الوند



حضور بازیگران مطرح در منزل خشایار الوند برای تسلیت به خانواده ایشان



حضور یوسف تیموری در منزل زنده یاد خشایار الوند



پیکر زنده‌ یاد خشایار الوندشنبه ۱۱ اسفند از مقابل خانه سینما به طرف قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع خواهد شد و مراسم یادبود آن مرحوم نیز روز دوشنبه 13 اسفند از ساعت 17 تا 18:30 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.
advertising