بیوگرافی و عکس های لاله مرزبان هنرپیشه جذاب ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/25
بیوگرافی و عکس های لاله مرزبان هنرپیشه جذاب ایرانیلاله مرزبان بازیگر جذاب و زیبای ایرانی متولد 29 دی 1372 در تهران است. وی در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده است و ویژگی های خاص ظاهری او باعث شده که بیش تر مورد توجه در بازیگری قرار بگیرد.
لاله مرزبان دارای مدرک کارشناسی حسابداری می باشد. او از همان دوران نوجوانی علاقه زیادی به هنرپیشگی داشت و علیرغم مخالفت های زیاد از طرف خانواده به این حرفه وارد شد.
وی از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه ‌ای به تئاتر مشغول بوده است بعد از تحصیلات دانشگاهی در چند دوره ه آزاد بازیگری دانشگاه تهران شرکت نمود.
بیوگرافی و عکس های لاله مرزبان هنرپیشه جذاب ایرانی

آغاز فعالیت حرفه ای لاله مرزبان


لاله مرزبان به خاطر علاقه زیادی که به بازیگری داشت خیلی تلاش کرد که در این حرفه مشغول شود و همین طور هم شد و او به آرزوی خود رسید. وی در سن شانزده سالگي در سال 1388 یک نقش کوتاه در سريال هوش سياه به كارگردانی مسعود آب پرور را بازی کرد و بدین ترتیب اولین تجربه حرفه ای را در کارنامه هنری خود به ثبت رساند.
سپس پس از آمن نیز نقش کوتاهی در سال 92 در فیلم سینمایی هیس ! دخترها فریاد نمی‌ زنند بازی کرد و تجربه کوتاهی در سینما را برای خود ثبت کرد. لاله مرزبان پس از آن در چند فیلم دیگر به ایفای نقش پرداخت اما فیلمی که باعث شد وی بیش تر دیده شود و به شهرت برسد بازی در سریال تلویزیونی آنام بود.

ازدواج و همسر لاله مرزبان


این بازیگر جذاب ایرانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.
لاله مرزبان از بازیگرانی است که به ورزش اهمیت زیادی می دهد و در دوران نوجوانی تنيس، شنا و واليبال را به صورت حرفه ای دنبال می کرد. حال به خاطر مشغله های کاری حضور کم تری در ورزش دارد اما همچنان سعی می کند اوقات فراغت خود را با ورزش پر کند.
وی در اینستاگرام نیز فعالیت دارد و حدود 48 هزار دنبال کننده دارد.

لاله مرزبان بازیگر زیبای ایرانی



لاله مرزبان بازیگر سریال آنام



فیلم شناسی لاله مرزبان


نوشین
به وقت شام
دخترعمو پسرعمو
زیر سقف دودی
هیس دخترها فریاد نمی زنند
فصل سوم ستایش
سریال آنام
هوش سیاه
عروسی خون
من آنجا نیستم
خانه فراموشان
من ی زنم صدامو میشنوین
من اسکار هستم
فیلم کوتاه خاکستری
advertising