آنجلینا جولی به کمپ آوارگان روهینگیا رفت

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/16
آنجلینا جولی به کمپ آوارگان روهینگیا رفتآنجلینا جولی زادهٔ 4 ژوئن 1975 هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و نیکوکار اهل ایالات متحده آمریکا است.

کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد: خانم جولی به اردوگاه آوارگان روهینگیا در شهر کوس بازار در بنگلادش رفته است و سفر وی به مدت ۳ روز به طول می انجامد. وی در این سفر نیازهای انسانی پناجویان را ارزیابی خواهد کرد.

در این بیانیه همچنین یادآور شده است که فرستاده سازمان ملل در اموپناهجویان پس از دیدار با خانم «شیخه حسینه» نخست وزیر بنگلادش و «ابوالکلام عبدالمومن» وزیر خارجه این کشور به سفر خود پایان خواهد داد.

براساس این بیانیه وی قرار است درباره اوضاع پناهجویان با دولت بنگلادش نیز گفتگو کند.

در بیانیه کمیساریای عالی پناهجویان سازمان ملل همچنین آمده است که بنگلادش از سرازیر شدن بیش از ۷۳۰ هزار پناهجوی میانماری که از آگوست ۲۰۱۷ آغاز شده، به شدت تاثیرپذیرفته است و داکا در حال حاضر میزبان حدود یک میلیون پناهجو در بزرگترین کمپ آوارگان جهان است.

او توانسته چهار بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شود. او پس از ازدواج با برد پیت، از نام «آنجلینا جولی پیت» (Angelina Jolie Pitt) استفاده می‌کند.
advertising