صحبت های جالب آنجلینا جولی درباره سبک تربیت فرزندان خود

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/22
صحبت های جالب آنجلینا جولی درباره سبک تربیت فرزندان خودآنجلینا جولی سوپراستار سینمای هالیوود که حال 43 سال دارد در جدیدترین مصاحبه خود از سبک جالبش برای تربیت 6 فرزند خود سخن گفته است.
آنجلینا جولی هنرپیشه معروف مدتی است که از همسر خود برد پیت جدا شده و توانسته که حضانت همه فرزندانش را بر عهده بگیرد. شش فرزندش مدوکس 17 ساله، پکس 15 ساله، زهرا 13 ساله ، شیلو 12 ساله، و ویوین و ناکس دوقلو‌های 10 ساله هستند.
آنجلینا جولی درباره تربیت فرزندانش این گونه توضیح داده است: فرزندان من خیلی بازیگوش هستند و سرکشی جالب و عجیبی دارند، من دوست ندارم که آن ها به طور کامل رفتار مناسب داشته باشند و آن ها را در محدودیت قرار دهم که هرکاری که من دوست دارم انجام دهد. آن ها باید هیجان زندگی را تجربه کنند.
وی هم چنین ادامه داد: خیلی از پدر و مادرها تمام سعی خود را می کنند که فرزندانشان را به بهترین نحو تربیت کنند، اما در نهایت نمی‌ توانند روی همه چیز تسلط داشته باشند و رشته کار از دستشان در می‌ رود به همین دلیل ما فقط از بچه‌ها می‌ خواهیم تا درباره احساسات و یا چیز‌هایی که برایشان اتفاق می‌ افتد با ما صحبت کنند.
وی عنوان کرد که فرزندانش خیلی به دنبال حقیقت هستند و فوق العاده باهوش هستند. آن ها در مورد هر سوالی که داشته باشند به دنبال کشف حقیقت مطالعه می کنند .و گاهی من از آن ها مطالبی را یاد می گیرم.
در ادامه عکس هایی از فرزندان آنجلینا جولی را می بینیم:
صحبت های جالب آنجلینا جولی درباره سبک تربیت فرزندان خود

عکس فرزندان آنجلینا جولی



بچه های آنجلینا جولی ستاره هالیوودی



آنجلینا جولی و بچه هایش


آنجلینا جولی هنرپیشه , کارگردان و نویسنده معروف آمریکایی است که او تا کنون برنده چهار بار جایزه گلدن گلوب دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار شده است.
advertising