فاش شدن رابطه عاشقانه آنجلینا جولی و دیوید بکهام

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/01
فاش شدن رابطه عاشقانه آنجلینا جولی و دیوید بکهامستاره های هالیوودی همیشه خبرسازترین و پرحاشیه ترین بازیگران در سراسر جهان بوده اند. اما در این میان تعدادی از این سلبریتی ها خود باعث به وجود آمدن این حواشی می شوند. به طور مثال آنجلینا جولی ستاره مشهور هالیوود که اخبار مربوط به زندگی او همیشه در صدر خبرها بوده و هست. وی که به تازگی از برد پیت 55 ساله جدا شده بنظر می رسد که وارد یک رابطه عاشقانه جدید شده است.
خبر رابطه جدید آنجلینا جولی حسابی جنجالی شده و عنوان شده که آنجلینا جولی، هنرپیشه معروف هالیوود سعی دارد خودش را به دیوید بکام، ستاره سابق دنیای فوتبال، بچسباند و احتمالاً یک ازدواج جنجالی دیگر راه بیندازد!
جولی، یکی از معروف‌ ترین هنرپیشه‌های هالیوود سابقه درخشانی در زندگی زناشویی نداشته و تا به حال چندین رابطه ناموفق داشته است و هم چنین باعث خراب شدن چندید رابطه عاشقانه نیز شده است! به طور مثال می توان به رابطه برد پیت با جنیفر آنیستون اشاره کرد؛ این دو زوج هنری زندگی آرامی را کنار هم داشتند تا اینکه پای آنجلینا جولی به میان آمد و برد پیت را از دست جنیفر قاپید! بعد از آن هم که داستان عاشقانه‌ای بین او و برد پیت شکل گرفت و این دو تا مدت‌ها «عاشقانه‌های هالیوود» بودند. فرزندخواندگی چندین پسر و دختر و فراهم کردن زندگی شیرین برای آن‌ها هم کار مهم دیگری بود که برد پیت و آنجلینا کردند. اما این رابطه عاشقانه پایان خوشی نداشت و آن ها پس از جنجال های فراوان از هم جدا شدند.
آدم‌ هایی هم بودند که از این جدایی خوشحال شدند؛ یکی مثل همان جنیفر آنیستون که دل خوشی از آنجلینا جولی نداشت و او را مسبب جدایی اش از برد پیت می دانست.

حالا زمان زیادی از پایان آن داستان عاشقانه نگذشته که رسانه‌های مختلفی خبر داده‌اند آنجلینا جولی در پی نزدیک شدن به دیوید بکام ستاره مشهور فوتبال و مدلینگ معروف است و به بهانه کار می‌ خواهد از او دل ربایی کند. دو مجله معتبر در آمریکا که این اخبار را منتشر کرده اند دلایل زیادی را برای این صحبت ها دارند. آن ها معتقدند که سفر و اقامت بیش از اندازه آنجلینا به لندن بی‌ دلیل نیست و او می‌خواهد بیش از هر زمان دیگری به دیوید بکهام نزدیک باشد و قصدش این است که دیوید بکهام را از دست همسرش، ویکتوریا برباید
این شایعات از جایی قوت می گیرد که در طی چند ماه اخیر دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا رابطه خوبی با هم ندارند و دعواها و قهرهای طولانی با هم داشته اند. حتی عنوان شده که آن‌ها در آستانه جدایی از یکدیگر هستند.
فاش شدن رابطه عاشقانه آنجلینا جولی و دیوید بکهام

دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا


سفر‌هایی که دیوید بدون همسرش برای سر و سامان دادن به باشگاه تازه اش داشته و در خانه ماندن‌ های ویکتوریا به بهانه کار روی پروژه‌ های مدل و استایلش، همگی دست به دست هم داده تا شایعه کدورت بین دیوید و ویکتوریا به واقعیت بیشتری هم تبدیل شود.
به این ترتیب آنجلینا جولی قصد دارد جایگزین مناسبی برای برد پیت برای خود دست و پا کند و انصافا انتخاب خوبی هم داشته است.
گفته شده که آنجلینا جولی و برد پیت که هر دو عضو سازمان یونسف هتند به بهانه های مختلف کاری با هم تماس گرفته و ساعت ها به گفت وگو می پردازند. در فضای رسانه‌ها پیچیده شده که به نظر می‌ رسد پای ویکتوریا هم به این موضوع وسط کشیده شده؛ آن‌طور که این مجله‌ها نوشته‌اند ویکتوریا شخصاً از دیوید بکام خواسته پاسخی به درخواست‌های جولی ندهد ولی از قرار معلوم، دیوید که قبلا هم نشان داده علاقه‌ای به صحبت‌های ویکتوریا ندارد نمی‌خواهد این بار هم به حرف‌های او گوش کند.اما با توجه به این صحبت ها بنظر می رسد زندگی مشترک دیوید بکهام و ویکتوریا در حال پایان است و آنجلینا جولی به خوبی توانسته خود را جایگزین ویکتوریا کند و از ستاره معروف فوتبال دلربایی کند. بعید نیست که همین روزها خبر ازدواج این دو در رسانه ها منتشر شود!
advertising