توقیف اموال ابرو گوندش خواننده ترک به خاطر همسر ایرانی خود

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/10
توقیف اموال ابرو گوندش خواننده ترک به خاطر همسر ایرانی خودابرو گوندش خواننده مشهور و سرشناس ترکیه ای است که همسر ایرانیش رضا ضراب حسابی موجب دردسر او شده است!
رضا ضراب یک تاجر ایرانی و اصالتا تبریزی است که به تازگی به خاطر مسایل پولشویی و مالی در آمریکا بازداشت شد. پس از دستگیری او همسرش ابرو از او طلاق گرفت. اما به تازگی خبر رسیده که ابرو پس از انتشار خبر اعترافات رضا ضراب علیه دولت ترکیه در آمریکا و گردش آزادانه رضا ضراب در نیویورک به دیدارش رفته و تقاضای طلاق خود را پس گرفته است . پس از این اعترافات دولت ترکیه در دادگاهی ابرو را فراخواند و از او خواسته که هزینه‌های مالیاتی املاک ضراب در استانبول را پرداخت کند٬ در غیر این صورت اموال او توقیف خواهد شد.

رضا ضراب که از سرمایه داران بزرگ است اموال زیادی را در ترکیه دارد . وی قصرهای بزرگی را در آنکارا و استانبول دارد . هم چنین وی یک مجمتع تجاری گسترده و چند آپارتمان و چندین مغازه دارد اما چون این اموال را با ترفندهای حقوقی٬ به نام شرکت‌های متعدد به ثبت رسانده دولت ترکیه نمی تواند اموال او را به طور قانونی توقیف کند. پس از راه دیگری وارد شده و اموال همسرش ابرو گوندش را تهدید به توقیف کرده است.
حال باید دید دولت ترکیه با این راه می تواند مالیات های رضا ضراب را دریافت کند یا خیر.
توقیف اموال ابرو گوندش خواننده ترک به خاطر همسر ایرانی خود

عکس ابرو خواننده ترک و همسر ایرانیش رضا ضراب


رضا ضراب همسر چهارم ابرو خواننده معروف ترک است. این زوج در فوریه سال 2010 میلادی با هم ازدواج کردند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام آلارا است.

شاید برایتان جالب باشد که رضا ضراب شریک بابک زنجانی بود که در سال 2013 دستگیر شد اما پس از مدتی بازداشت و به آمریکا رفت.
advertising