پشیمانی صفا آقاجانی از بازی در فصل سوم سریال ستایش

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/07
پشیمانی صفا آقاجانی از بازی در فصل سوم سریال ستایشبه تازگی صفا آقاجانی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی طی مصاحبه ای صحبت هایی را نموده و درباره بازی ها و وضعیت این روزهای خود گفت و گویی انجام داده است. او که در فصل سوم سریال ستایش بازی کرده است در مورد نقش آفرینی خود این گونه گفته است: باید این صحبت را داشته باشم که متاسفانه در ستایش 3 به ایفای نقش می پردازم. این تاسف را به این دلیل می‌خورم که اگر تعهد و اخلاق ایجاب نمی‌کرد به هیچ وجه در این سریال بازی نمی‌کردم.

او دلیل ناراحتی خود از بازی در فصل سه سریال ستایش را این گونه توصیف کرد: واقعیت این است که در فصل دوم ستایش قرار بود شخصیت من حضور پیدا کند و در فصل سوم نقش من به عنوان یکی از نقش های صلی در سریال تبدیل شود اما با رفتن برخی بازیگران و تغییراتی که در طول برنامه به وجود آمد نقش من در حدی کاهش پیدا کرد که نبودنم بهتر از بودن در سریال بود. من فقط به خاطر احترام و تعهد و اخلاق راضی شدم که بازی خود را ادامه دهم وگرنه همکاری خود را با این سریال قطع می کردم.

وی که آخرین حضورش در سینما بازی در فیلم سینمایی آبنبات چوبی بود در خصوص علت کم کار شدنش گفت: در سینمای امروز اگر نقشی نوشته می‌ شود حاضرند بازیگران خارجی و بازیگرانی که خارج از ایران زندگی می کنند را برای ایفای نقش می‌آورند اما آن را به بازیگران ایرانی نمی‌ دهند. نمیدانم اما آیا واقعاً بازیگران توانایی در داخل کشور نداریم که کارگردانان به دنبال بازیگران غیر ایرانی هستند.

وی هم چنین از نحوه انتخاب بازیگران گله داشت و معتقد است که فضای مجازی مهم ترین ملاک برای انتخاب بازیگران است. آقاجانی وضعیت و شرایط روز سینمای ایران را ناامید کننده خواند و گفت: فکر نمی‌ کنم نه تنها برای من بلکه برای سینمای ما اتفاق متفاوتی در آینده بیفتد زیرا سرمایه‌ های مشکوک در حوزه سینما همچنان در جریان است و بازیگران از طریق روابط مشکوک انتخاب می‌شوند. متاسفانه این مشکلات به شدت در حال افزایش است و هیچکس هم برای حل آن فکری نمی کند و شرایط امروز سینما شرایط خوبی نیست و راه آن اشتباه است.

صفیه آقاجانی با نام هنری (صفا) متولد 1335 در ارومیه است. وی چندین سال است که در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده و کارنامه درخشانی از دارد. از جمله فیلم هایی که بازی کرده است سریال دردسرهای عظیم و بازی نقاب ها و فیلم سینمایی آبنبات چوبی هستند.
advertising