ترامپ نامزد تمشک طلایی 2019 شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/04
ترامپ نامزد تمشک طلایی 2019 شددونالد جان ترامپ زاده 14 ژوئن 1946 میلادی چهل و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا است.

ایندیپندنت در خبری فهرست بدترین‌های سینمای آمریکا را اعلام کرد. در این میان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز نامزد دریافت جایزه تمشک طلایی شده است. او سه دهه پیش برای بازی در فیلم «ارواح نمی‌توانند انجامش دهند» جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرده بود.

آخرین نامزدی ترامپ برای بدترین حضور در نقش یک بازیگر مرد نقش اصلی به تصاویری آرشیوی از ترامپ در مستندهای «مرگ یک ملت» دینش دسوزا و «فارنهایت 9/11» مایکل مور بازمی‌گردد. امسال ملانی ترامپ هم نامزد دریافت جایزه بدترین بازیگر زن مکمل برای حضورش در «فارنهایت 9/11» شده است.

ترامپ باید برای برنده شدن این جایزه با جانی‌ دپ برای بازی در «بازی‌های شرلوک» و ویل فرل برای بازی در «هولمز و واتسون»، جان تراولتا برای «گوتی» و بروس ویلیس برای «آرزوی مرگ» رقابت کند.

وی پیش از ورود به سیاست کارآفرین و یک چهرهٔ تلویزیونی بود.

ترامپ، متولد و بزرگ‌شدهٔ بخش کویینز نیویورک است. وی در سال 1968 با مدرک کارشناسی اقتصاد از مدرسهٔ وارتون دانشگاه پنسیلوانیا فارغ‌التحصیل شده‌است. او به مدت 45 سال ریاست سازمان ترامپ را بر عهده داشت، شرکت ساخت‌وساز املاک که مادربزرگ پدریش بنیان‌گذار آن بود. فعالیت او متمرکز بر ساختن و نوسازی برج‌های تجاری، هتل‌ها، کازینوها و زمین‌های گلف بود. او اقدام به چند پروژه پرریسک تجاری جنبی کرد و نام شرکت خود را به عنوان برند بر محصولات متعددی گذاشت. ترامپ از 2004 تا 2015 میزبان ریلتی شوی محبوب کارآموز در ان‌بی‌سی بوده‌است که به خاطر آن در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود یک ستاره به او داده شده‌است. ترامپ که از سوی مجلهٔ فوربز به تاریخ سال 2017، با 3/5 میلیارد دلار ثروت پانصد و چهل و چهارمین فرد ثروتمند جهان بوده، کسب و کارهایش و نیز سه ازدواجش دهه‌هاست پوشش گستردهٔ رسانه‌ای را به خود جلب کرده‌است.
advertising