علت جدایی نوش آفرین خواننده لس آنجلسی از سعید راد چه بود

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/03
علت جدایی نوش آفرین خواننده لس آنجلسی از سعید راد چه بودسعید راد از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. وی متولد سال 1326 از تهران است. وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و فعالیت هنری خود را از سال 47 با بازی در فیلم فاتحین صحرا آغاز نمود.
سعید راد در دوران جوانی ازدواج کرد و پس از چند سال با داشتن یک فرزند دختر و پسر از همسر اولش جدا شد. سعید راد در ازدواج دوم خود با فاطمه عبدی که از بازیگران زمان قبل از انقلاب بود در سال 1354 ازدواج کرد. اما این زندگی مشترک نیز پس از 17 سال منجر به جدایی شد.
فاطمه عبدی با نام هنری نوش‌آفرین پس از هفده سال زندگی با سعید راد، ایران را به قصد هندوستان ترک کرد و در سال 1362 از سعید راد جدا شد. او از سعید راد فرزندی نداشت.
اخیرا نوش آفرین مصاحبه ای را انجام داده و در این مصاحبه به طور مختصر به علت این جدایی اشاره کرده است نوش آفرین در این مصاحبه عنوان کرده که وی بچه دار نمی شده و آن ها به همراه فرزندان همسر اول سعید راد زندگی می کردند.
وی دلیل این جدایی را اختلافاتی که با سعید راد داشت عنوان کرد و گفت به خاطر محدودیت هایی که یک زن در جامعه دارد نتوانستم زندگی مشترک را تحمل کنم به همین خاطر تصمیم گرفتم از سعید راد جدا شوم.
علت جدایی نوش آفرین خواننده لس آنجلسی از سعید راد چه بود

عکس قدیمی نوش آفرین و همسر سابقش سعید راد


فاطمه عبدی با نام هنری نوش‌آفرین در فروردین 1335 در روستای گَلَنگَش، دهستان خورگام، واقع در بخش عمارلوی شهر رودبار متولد شده و بزرگ شده استان تهران است. او اکنون در امریکا اقامت دارد و در حرفه خوانندگی در این کشور به فعالیت می پردازد. در سال 1351 و در سن شانزده‌ سالگی، هنگامی‌که در دبیرستان کیوان واقع در خیابان مرتضوی تهران مشغول به تحصیل بود یک آگهی مربوط به تست بازیگری را خواند و در این تست شرکت نمود و پس از آن بود که وارد دنیای سینما شد.
advertising