عکس هایی جالب از روناک یونسی با لباس قدیمی محلی

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/30
عکس هایی جالب از روناک یونسی با لباس قدیمی محلیبه تازگی روناک یونسی بازیگر ایرانی عکس های جالبی را که لباس های محلی به تن داشته در اینستاگرام خود منتشر نموده است. وی متن زیر را در توضیح این عکس های زیبا در صفحه اینستاگرام خود منتشر نموده است:

عکس ها و متن اینستاگرامی روناک یونسی


عکس های یه کار قدیمی همراه حدیث جان میر امینی رفیق همیشگی، چقدر این لباسی که به تن داشتم رو دوست داشتم و به شیر زنان سرزمینم با این نوع پوشش افتخار می کنم.
عکس هایی جالب از روناک یونسی با لباس قدیمی محلی

روناک یونسی با لباس محلی



عکس روناک یونسی و حدیث میرامینی با لباس قدیمی


روناک یونسی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد نهم دی ماه سال 1359 در تهران است. او دیپلم خود را در رشته گرافیک گرفته و دارای لیسانس طراحی صنعتی است.

روناک یونسی متاهل است و ازدواج کرده است. او با محسن میری که در زمینه مدلینگ فعالیت دارد در سال 91 ازدواج کرده است. این زوج در زمان فیلمبرداری فیلم سقوط آزاد با هم آشنا شدند و پس از مدتی با هم ازدواج کردند. حاصل این ازدواج دو پسر به نام مهرسام و مهراز است. روناک یونسی رزند دوم خود را در کشور کانادا به دنیا آورده است.

روناک یونسی با بازی در سریال رستگاران که در سال 85 تولید شد به شهرت رسید و شناخته شد. آخرین بازی که روناک یونسی داشته است بازی در فیلم آسپرین در سال 95 بود که یک سریال شبکه نمایش خانگی است. وی در مدت اخیر خیلی کم کار شده و فعالیتی در سینما و تلویزیون ندارد.
advertising