گلایه رامین راستاد از آزار هواداران ایرانی توسط اماراتی ها

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/26
گلایه رامین راستاد از آزار هواداران ایرانی توسط اماراتی هامدتی است که بازی های فوتبال جام ملت های آسیا به میزبانی کشور امارات در حال برگزاری است. تیم ملی فوتبال ایران هم که در این رقابت ها حضور دارد توانسته در دو بازی که داشته به پیروزی برسد. فوتبالیست های کشورمان در مقابل تیم ملی یمن به پیروزی پنج بر صفر و در مقابل بازی با ویتنام به پیروزی دو بر صفر رسیدند. بازیکن های تیم ملی بازی بعدی را به مصاف کشور عراق خواهند رفت. هواداران زیادی از ایرانیان برای تشویق بازیکنان به استادیوم ها رفتند و در ورزشگاه به تشویق و حمایت از تیم ملی ایران پرداختند. در این میان رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران نیز به همراه همسر خود در کشور امارات حضور دارد و در جمع هواداران ایرانی به حمایت از بازیکنان می پردازند. وی با انتشار عکسی از خود و همسرش در بازی های جام ملت های آسیا از نحوه رفتار اماراتی ها گله و انتقاد کرد و گفت اماراتی ها ایرانیان را اذیت می کنند و سعی در تضعیف روحیه آنان دارند. در ادامه متن اینستاگرامی رامین راستاد را می خوانید:

"تا اینجا که با تمام وجود برای هواداری تیم ملی تلاش کردیم،دولت امارات اما تمام قدرتشو برای آزار هواداران ایران به کار گرفته و هر کار شکنی برای عدم موفقیت تیم ایران انجام میده،امیدوارم این جام رو شیر بچه های کشورمون با قهرمانی به پایان برسونن،آمین

رامین راستاد متولد 2 خرداد 1351 در مشهد است. وی دارای دو فرزند دختر و پسر است. این بازیگر ایرانی در فیلم هایی همچون معمای شاه و نفس حضور داشته است.
advertising