المیرا شریفی مقدم در اینستاگرام خود از قتل وحشتناک پدرش سخن گفت

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/22
المیرا شریفی مقدم در اینستاگرام خود از قتل وحشتناک پدرش سخن گفتالمیرا شریفی مقدم مجری خبری تلویزیون ایران به مناسبت سالگرد درگذشت پدرش متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است. وی در این پست ازماجرای هولناک قتل پدرش خاطره ای تلخ را عنوان نموده است که در ادامه این پست را درج نموده ایم:

ساعت پنج و بیست و پنج دقیقه عصر نوزدهم دی هفتاد و دو، من و برادرم منتظریم که پدرو مادرمون برگردند خونه، صدای کمک میاد! دوباره کمک! من با سومین کلمه کمک، صدای بابام رو شناختم. جلوی ورودی خونه به پدرم حمله می کنند برای سرقت کیفش و وقتی مقاومت می کنه، اون رو به قتل می رسونند.. بیست و پنج سال از این ماجرا گذشته و این دونفر قاتل هنوز پیدا نشده اند. هرچقدر بزرگ تر میشم، اون شب وحشتناک پررنگ تر درنظرم دیده میشه. روح همه رفتگان شاد.
سالم باشید.
المیرا شریفی مقدم در اینستاگرام خود از قتل وحشتناک پدرش سخن گفت
المیرا شریفی مقدم متولد 18خرداد 1360 در تبریز است که به فعالیت خبرنگاری و مجری گری اخبار در تلویزیون ایران مشغول است. وی دارای مدرک کارشناسی رشته ميکروبيولوژی است و فقط یک برادر دارد. او دوسال پیش بود که پرده از راز قتل پدرش برداشت و هنوز هم غم از دست دادن پدرش برایش عادی نشده و با آن کنار نیامده است. همسر المیرا شریفی مقدم داوود عابدی است که وی نیز از خبرنگاران و مجریان مشهور ورزشی می باشد. آن ها دارای دو فرزند پسر هستند.
advertising