گوگوش خواننده لس آنجلسی با رها اعتمادی ازدواج کرد

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/19
گوگوش خواننده لس آنجلسی با رها اعتمادی ازدواج کردبه تازگی خبر ازدواج گوگوش خواننده فارسی زبان در فضای مجاززی منتشر شده است. خبرها حاکی از آن است که گوگوش خواننده لس آنجلسی با رها اعتمادی که شاعر و مجری شبکه ماهواره ای من و تو است ازدواج کرده است. رها اعتمادی همسر پنجم گوگوش است و وی قبلا با محمود قربانی، بهروز وثوقی، همایون مصداقی و مسعود کیمیایی ازدواج کرده است.

نکته قابل توجه در مورد این ازدواج این است که این زوج سی و پنج سال اختلاف سنی دارند و گوگوش از رها اعتمادی بزرگ تر است. گوگوش که به فائقه آتشین مشهور است متولد 15 اردیبهشت 1329 در تهران است. رها اعتمادی همسر این خواننده ایرانی 34 ساله است. گوگوش بعد از انقلاب در ایران ماند و تا سال 1379 که در ایران بود هیچگونه فعالیت هنری نداشت. در سال 79 پس از گذشت حدود 21 سال توانست گذرنامه را دریافت و از ایران مهاجرت کند و دوباره مشغول حرفه خوانندگی در خارج از کشور شد.

موضوع ازدواج گوگوش و رها اعتمادی هنوز از طرف هیچ کدام از آن ها تایید یا تکذیب نشده است.

در ادامه نگاهی داریم به ازدواج های قبلی گوگوش خواننده لس آنجلسی:
گوگوش با محمود قربانی که کاباره‌ دار تهرانی بود آشنا شد و پس از مدتی با او ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام کامبیز است. وی در سال 54 از قربانی طلاق گرفت و با بهروز وثوقی ازدواج کرد. اما پس از حدود یک سال از او هم جدا شد.
وی پس از آن دو ازدواج ناموفق دیگر نیز داشت و حال ازدواج عجیب و پنجم خود را به ثبت رسانده است.

رها اعتمادی مجری 34 ساله که مجری و تهیه کننده شبکه من و تو است مستندهای مختلفی علیه نظام جمهوری اسلامی ساخته است مثل در تبعید، رضا شاه و از تهران تا قاهره.
advertising