صحبت های مینا وحید در مورد سریال بانوی عمارت

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/18
صحبت های مینا وحید در مورد سریال بانوی عمارتمینا وحید زاده 17 مرداد 1366 رشت دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

بانوی عمارت سریال پرطرفدار این روزهای تلویزیون است که تا پایان آن چیزی نمانده است. داستان «بانوی عمارت» بر پایه محور عشق میان شازده ارسلان و فخرالزمان شکل می‌گیرد و در ادامه به قصه‌های مختلفی اشاره می‌کند. به بهانه پخش این سریال با عزیزالله حمید نژاد (کارگردان) و مینا وحید (بازیگر نقش جواهر) به گفتگو نشستیم.

مینا وحید گفت : شاید در جاهایی احساس می‌کردم که دیالوگی برای جواهر نیست ولی هیچ وقت مجبور به کاری نشدیم. خدا را شکر این شرایط به وجود می‌آمد که قبل از سکانس‌ها، آقای حمیدنژاد جلسه‌ای می‌گذاشتند و نظراتمان را می‌شنیدند. اگر نظرات ما را درست می‌دیدند، قبول می‌کردند و تغییراتی در متن می‌دادند و اگر نه، مطمئنا با دلایلی ما را قانع می‌کردند و ما هم می‌پذیرفتیم. در نهایت جز یک بار در صحنه‌ای که باید فخرالزمان را می‌کشتم، می‌توانم بگویم هیچ گاه مجبور به کاری نشدم. در آن صحنه نیز من می‌ترسیدم که جواهر خیلی سیاه شود ولی آقای حمیدنژاد می‌گفتند که نترس و باید تا همین اندازه سیاه شود. شاید تنها جایی که ترسیدم و مجبور شدم همین صحنه بود. شاید بتوان دلیل این ترس را نیز این طور عنوان کرد که مینا وحید وارد شخصیت جواهر شد و نمی‌خواست که جواهر تا این اندازه سیاه شود.
advertising