ماجرای خواستگاری از مینا وحید بازیگر جواهر سریال بانوی عمارت

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/18
ماجرای خواستگاری از مینا وحید بازیگر جواهر سریال بانوی عمارتسریال بانوی عمارت که مدتی از شبکه سوم سیما پخش می شد و به تازگی به اتمام رسیده است توانست جزو پربیننده ترین سریال های تلویزیونی شود. بازیگران این مجموعه تلویزیونی به خاطر بازی فوق العاده خود دیده شدند. یکی از این بازیگران که دیده شد و انصافا بازی فوق العاده خوبی را از خود به نمایش گذاشت خانم مینا وحید در نقش جواهر بود. این بازیگر که نقش منفی را درسریال بانوی عمارت ایفا می کرد مصاحبه جدیدی را انجام داده که در آن به واکنش های مختلف مردم اشاره کرده است که در ادامه صحبت های ایشان را می خوانیم:
مینا وحید بحث های جالبی را در مورد واکنش مردم به بازیش کرده است. او می گوید عده ای پس از این سریال به اینستاگرام او رفته و از او خواستگاری می کنند. البته وی کمی هم از برخوردهای مردم ناراحت و گله مند است. وی عنوان کرده است که مردم به دایرکت او رفته و از بازی منفی او انتقاد می کنند و می پرسند که که چرا او آدم خشن و بدذاتی است. مینا وحید در پاسخ به این سوال عنوان کرده که ما افراد زیادی را شبیه جواهر در اطراف خود می بینیم در حقیقت جواهر یک نقش منفی نیست و فقط به دنبال رسیدن به هدف خود است.
ماجرای خواستگاری از مینا وحید بازیگر جواهر سریال بانوی عمارت
او اظهار داشته که عده ای خیلی رک به او می گویند که او با وجود این که خیلی زشت است چگونه بازیگر شده است!!! حتی به بینی مینا وحید هم انتقاد کرده اند که باید دماغ خود را عمل کند!
به هرحال فضای مجازی جایی شده که هرکس بدون این که ملاحظه طرف مقابل را کند هر حرفی دلش بخواهد عنوان می کند.
مینا وحید متولد 17 مرداد 1366 در رشت است. وی با بازی در فیلم سینمایی دوران عاشقی به شهرت رسید. وی در سریال شهرزاد نیز بازی کرده است.
advertising