محمدرضا گلزار به عنوان اولین سفیر سلامت سیتی وان انتخاب شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/13
محمدرضا گلزار به عنوان اولین سفیر سلامت سیتی وان انتخاب شدطبق آخرین اخبار فرهنگی هنری محمدرضا گلزار بازیگر و ستاره سینمای ایران به عنوان سفیر سلامت انتخاب شد. وی به عنوان اولين هنرمند ايرانى و كار آفرين و خلاق از طرف سازمان بين المللى سيتى وان ( SITI1 ) عضو وابسته UNWTO و از سوى IAUP مستقر در نيويورك و لندن به عنوان سفير سيتى وان ( SITI1 ) در حوزه كيفيت،سلامت،حليت و اصالت در جهان انتخاب شد.
در مورد علت این انتخاب اینگونه عنوان شده است که انتخاب افراد به عنوان سفراى بين المللى در جهان بر اساس معيارهاى مقبوليت اعتماد و نخبگى در سطح ملى و بين المللى صورت مى پذيرد که بتوان تاثیر بیش تری در میان مردم داشت.

سازمان بین المللی سیتی وان، اولین سازمان بین المللی در جهان است که در سال 2018 به عضویت رسمی سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد (UNWTO) درآمده و به عنوان تنها سازمان بین المللی در حوزه کیفیت، سلامت ، حلیت و اصالت به تمام کشورهای عضوUNWTO معرفی شده است. در زیر سند انتخاب محمدرضا گلزار به عنوان سفیر سلامت سیتی وان آورده شده است:
محمدرضا گلزار به عنوان اولین سفیر سلامت سیتی وان انتخاب شد
محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. وی اصالتا ترک زبان است. گلزار دارای مدرک مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است و علاوه بر فعالیت های بازیگری و هنرپیشگی در زمینه خوانندگی و مدل تبلیغاتی و اخیرا هم مجری گری فعالیت می کند. وی در حال حاضر اجرای مسابقه برنده باش که از شبکه سوم سیما پخش می شود را بر عهده دارد. گلزار در زمینه تجارت نیز فعالیت دارد و فعالیت های اجتماعی زیادی را به انجام می رساند.
advertising