سلبریتی های مشهور بالیوود در سال نو میلادی به کجا سفر کردند

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/11
سلبریتی های مشهور بالیوود در سال نو میلادی به کجا سفر کردندهمزمان با آغاز سال نو میلادی مردم در سراسر جهان کریسمس را جشن گرفتند و به شادی و اجرای مراسم متناسب با فرهنگ کشور خود پرداختند. در این میان تعدادی از سلبریتی ها و بازیگران مشهور بالیوود نیز سال نو میلادی را در کنار خانواده خود جشن گرفتند و هرکدام در جایی از جهان شب کریسمس را سپری کرد. در این مطلب قصد داریم تعدادی از این سلبریتی های بالیوود در جشن کریسمس و حال و هوای آن ها و خانواده هایشان را ببینیم:
سلبریتی های مشهور بالیوود در سال نو میلادی به کجا سفر کردند

جشن سال نو میلادی انوشکا شرما و همسرش ویرات کوهلی در سیدنی


انوشکا شرما که از بازیگران سرشناس و مشهور بالیوود است به همراه همسرش ویرات کوهلی در کشور سیدنی سال نو میلادی را جشن گرفتند. همسر انوشکا از بازیکنان تیم ملی کریکت هند می‌باشد . این زوج که اولین جشن کریسمس مشترکشان بود در صفحه اینستاگرام خود سال نو میلادی را به همه مردم جهان تبریک گفتند.

جشن کریسمس و سال جدید میلادی رانبیر کاپور و آلیا بهات در شهر نیویورک


این زوج سرشناس بالیوود که در سال 2018 نامزد کردند در کنار هم به استقبال سال جدید میلادی رفتند.
این زوج ترجیح دادند که سال نو را در کشور آمریکا در شهر نیویورک سپری کنند. رنبیر کاپور و عالیا بات که جذاب ترین زوج بالیوود شناخته شده اند در فیلم Brahmastra در بلژیک با هم آشنا شدند و نامزد کردند.

کارینا کاپور و همسرش سیف علی خان در سوئیس در سال نو میلادی


کرینا و سیف برای تولد دو سالگی پسر بانمک و جذاب خود تیمور علی خان مدتی قبل راهی سوئیس شدند. این دومین باری است که تیمور به سوئیس سفر کرده است. این زوج بالیوودی به کشور سوییس و قله های پر از برف آن علاقه زیادی دارند و به خاط همین برای دومین سال پیاپی ترجیح دادند که سال نو میلادی را در این کشور پوشیده از برف بگذرانند.

کاجول و همسرش آجی دیوگان تعطیلات سال نو در تایلند


این زوج بالیوودی نیز مانند برخی از سلبریتی های دیگر ترجیح دادن که در یک کشور اروپایی تعطیلات کریسمس خود را سپری کنند. کاجول و آجی دیوگان که دخترشان نیسا در تایلند مشغول تحصیل است به همین خاطر تعطیلات سال نو را در این کشور زیبا سپری کنند.
advertising