چگونه می توانیم از طریق فریلنسینگ درآمد بیشتری کسب کنیم

سبک زندگیکار و تجارت

- 97/10/04
چگونه می توانیم از طریق فریلنسینگ درآمد بیشتری کسب کنیمباید مهارت های بیشتری کسب کنید. در بازار کار فریلنسینگ هر چه مهارت های بیشتری داشته باشید موفق تر خواهید بود. اگر کار ترجمه انجام می دهید، سعی کنید به ویرایش و تایپ سریع هم مسلط بشوید. مهارت های تان را افزایش بدهید و برای یادگیری سرمایه گذاری کنید تا درآمد بیشتری کسب کنید. باید مهارت های خود را بالا ببرید . اطمینان حاصل کنید که مهارت های چشمگیری دارید که میزان تقاضایشان نیز بالا است. با استفاده از مهارت های جدید خود، ساخت انواع پروژه هایی که می خواهید در نهایت در ازای انجامشان درآمد به دست آورید را تمرین کنید. چه زمینه کاریتان سایت های وردپرس باشد و چه برنامه های تلفن همراه و یا چه هر چیز دیگری ، هر چه بیشتر بتوانید خودتان را از میان دریایی از رقبا با پروژ هایی خوبشان تمایز دهید و نمونه کارهایی برای جذب مشتریان بالقوه تان بسازید، برایتان بهتر خواهد بود.

باید کاری که در آن مهارت دارید را انتخاب کنید. یک فریلنسر خوب هر کاری را قبول نمی کند. چرا که قبول کردن هر کاری و ارایه ی آن با کیفیت متوسط سابقه ی شما را خراب خواهد کرد. بهتر است تنها پروژه هایی را قبول کنید که در انجام آن ها مهارت کامل دارید.

باید مهارت های ارتباطی خود را گسترش بدهید. داشتن ارتباط خوب با مشتریان سابق و کارفرمای فعلی می تواند جایگاه شما را در دنیای فریلنسینگ بالا ببرد. یادتان باشد تنها ارایه ی کار خوب نیست که مشتری را به سمت شما می کشاند، بلکه نحوه ی برخورد و ارتباط با دیگران است که شما را در نظر آن ها فردی حرفه ای جلوه می دهد. یکی از موثرترین راه ها برای کسب درآمد بالا در فریلنسینگ و رسیدن به کیفیت بالا، استفاده از ارتباطاتی است که دارید. حال چه این ارتباط از جانب دوستانتان و همکاران قدیمیتان باشد و چه و با استفاده از ارتباطاتی که آن ها دارند و می توانند از طریق آن شما را به شرکت هایی که تمایل دارید با آن ها همکاری کنید معرفی کنند. در حقیقت این یک جایگزین عالی برای ارتباط گرفتن با مشتریان سرد است که نمی توانید به راحتی با آن ها ارتباط بگیرید.

باید متعهد باشید. تعهد داشتن تنها به معنی متعهد بودن نسبت به پروژه نیست. نه تنها باید در انجام پروژه ها متعهد باشید و در زمان مشخص شده آن ها را انجام بدهید، بلکه باید به فرآیند تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق نیز تعهد داشته باشید. برای تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق نیاز به زمان و کسب تجربه دارید. بنابراین با هر شکستی به دنبال دلایل آن باشید و از ادامه ی کار دست نکشید.

بدون شک یکی از بهترین روش ها برای نشان دادن مهارت های فعلی شما، داشتن یک سایت کامل از نمونه کارهایتان است. اگر می خواهید تا به عنوان یک فریلنسر تازه کار، جدی گرفته شوید به وبسایتی احتیاج دارید که: تخصص شما را نمایش دهد.نکات برجسته تجارب گذشته تان را نشان دهد.نشان دهنده این باشد که شما چه شخصی هستید. حاوی اطلاعات تماس شما باشد تا مشتریان بالقوه بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.به علاوه اگر تجربه زیادی در کار ندارید تا به دیگران ثابت کنید که به کارتان وارد هستید، داشتن یک نمونه کار درخشان و نشان دادن آن به سایرین، می تواند واقعا به شما کمک کند.

باید خدمات و نحوه سرویس دهیتان را به وضوح تعیین کنید.یکی از تصمیمات مهمی که در شغل فریلنسینگ باید به زودی اتخاذ نمایید این است که شما چه کارهایی را انجام می دهید و چه کارهایی را انجام نمی دهید. هر چه بیشتر درباره خدماتی که ارائه می دهید دقیق باشید، بهتر است. این روش نه تنها به شما کمک می کند که خودتان را معرفی کنید بلکه به شما اجازه می دهد تا کنترل این که مشتریان بالقوه چه تصوری از ضمینه کاری شما دارند را در دست بگیرید و علاوه بر آن فرصتی برای ادامه دادن کارتان در مسیری که می خواهید حرکت کنید است.

باید قبل از این که کار خود را ترک کنید شروع به فریلنسینگ کنید. بهتر است جای این که سریع از کارتان خارج شوید، در کنار کار اصلیتان به فریلنسینگ نیز مشغول باشید.علاوه بر این واقعیت که ایجاد یک وب سایت با کیفیت که شامل نمونه کارهایتان است، شما را به مشتریانتان معرفی کرده و برایتان برند سازی می کند، لازم است تا بدانید که اضافه کردن نمونه کار به سایتتان نیز به طور طبیعی زمان زیادی از شما می گیرد. بنابراین پیشنهاد می شود تا قبل از این که منبع اصلی درآمدتان را قطع کرده و محل کارتان را ترک کنید، لیستی از مشتری ها برای خود تهیه کرده باشید.

باید قیمت خود را تعیین کنید. قدم مهم و عمده تعیین مبلغی است که برای ارایه سرویستان در نظر دارید، باید اطمینان حاصل کنید که برای یک زندگی قابل تحمل و راحت، به اندازه کافی پول کسب می کنید. معمولا اکثر مشتریان از پرداخت هزینه بالا به فریلنسر هایی که بتوانند تاثیر اولیه خوبی بر روی آن ها بگذارند و توانایی خود را برای ارائه نتایج با کیفیت بدانها بفروشند، دریغ نخواهند کرد. قبل از این که هنگام عقد قرارداد قیمتتان را کمتر کنید ، لازم است که نیازهای مالی خود را مجددا بسنجید و ارزش واقعی ایجاد شده برای مشتریان بالقوه خود را نیز در نظر بگیرید و مطمئن شوید که به اندازه معقول از آن قرارداد پول به دست آورید. شما می توانید در آینده نیز نرخ های خود را افزایش دهید و امیدوار باشید که مشتریانتان نیز پا بر جای بمانند.

باید اعتبار خود را بسازید. راه های زیادی برای ساخت اعتبار در صنعتتان وجود دارد. جدا از محتوای با کیفیت وبلاگی و همکاری با افراد پر نفوذ در صنعتتان، شما می توانید یک کتاب الکترویکی بنویسید، یک دوره آموزشی آنلاین بگذارید و جلسات سخنرانی برگزار کنید تا با این ترفند ها میزان حضور خود در صنعتتان را بالا تر برده و به چشم بیایید.در واقع این تقویت کننده های اعتبار می تواند به شما کمک کنند تا لیستی از دستاوردهایتان را نیز به نمونه کارهایتان اضافه نمایید و به طور همزمان دانش خود را به مشتریان بالقوه تان نیز نشان دهید. هرچه بتوانید بیشتر پیام خود را پخش کنید، اعتبار بیشتری در صنفتان پیدا خواهید کرد.

باید به طور مکرر بلاگ نویسی کنید.هدف از داشتن وب سایت نشان دادن مهارتها، جذب و تصرف مشتریان جدید است. پس چه راهی بهتر از ساختن محتوای با کیفیت برای سایتتان؟ در واقع شما از این طریق می توانید میزان مشتریانی که به سایتتان سر میزنند را بالا برده و خود را تحت عنوان یک کارشناس حرفه ای در فیلد شغلیتان بدانها معرفی نمایید. پیشنهاد می شود که در ابتدا ماهی یک بار یک یا دو پست با محتوای کامل و دقیق در سایت با بلاگتان قرار دهید. محتوای این پست ها می تواند ارائه راه حل های واقعا مفیدی باشید که ممکن است مشتریان بالقوه شما آن ها را در اینترنت جست و جو کنند. توجه کنید. این کار بدان معنی است که برای مخاطبینی که می توانند بعدا به مشتریتان تبدیل شوند مطلبی را بنویسید، بلکه نه برای افراد دیگری که در حوزه فعالیت شما هستند.
advertising