غلبه بر سرطان با روش های طبیعی

پزشکی و سلامتپزشکی

- 97/11/13
غلبه بر سرطان با روش های طبیعی

درمان سرطان و کاهش وزن با رژیم غذایی کتوژنیک


هیچ پزشکی به شما هشدار نمی دهد که سلول های سرطانی برای زنده ماندن نیاز به گلوکز دارند بنابراین به راحتی با حذف کامل قند و گلوکز از رژیم غذایی خود می توانید باعث از بین رفتن و مرگ سلول های سرطانی شوید. متخصصین قلب و عروق اخیرا عنوان کرده اند که برای حفظ سلامت قلب و عروق به چربی سالم نیازمندیم.بافت سیستم مغزی و عصبی برای بازسازی و حفظ عملکرد خود و پیشگیری از زوال عقل و آلزایمر به کلسترول و سایر چربی های سالم نیازمند است.کلسترول در پوست نور آفتاب را تبدیل به ویتامین D3 می کند.کشفیات اخیر عنوان می کند که رژیم غذایی با چربی باید می تواند روند سرطان های تهاجمی را معکوس کند.

آیا درمان سرطان با رژیم پرچرب کتوژنیک امکان پذیر است؟


در رژیم غذایی کتوژنیک به جای مصرف کربوهیدرات برای تامین انرژی بدن از چربی برای تامین انرژی استفاده می شود و مصرف قند و کربوهیدرات های ساده به صفر می رشد. این رژیم غذایی روی افراد زیادی پاسخ داده است ولی مهم ترین آن ها قهرمان سابق پاورلیفتینگ جهان دکتر فرد هاتفیلد Fred Hatfield است.هاتفیلد مبتلا به سرطان تهاجمی اسکلتی متاستاتیک شده بود و سه پزشک پیش بینی کرده بودند که حداکثر 3 ماه دیگر زنده است.او با جدیت بسیار زیادی رژیم غذایی کتوژنیک را رعایت کرد و سرطان را شکست داد.

دکتر دومینیک دی آگوستینو Dominic D’Agostino ، محقق متابولیک در دانشگاه فلوریدای جنوبی کشف کرد که موش های سرطانی با رژیم غذایی بون گلوکز و کربوهیدرات با چربی بالا بهتر از موش هایی که تحت شیمی درمانی قرار گرفته اند، بهبود پیدا می کنند.

روش هاتفیلد برای غلبه بر سرطان


هاتفیلد از مصرف تمام کربوهیدرات ها و قند ها اجتناب کرد.او به میزان مناسب گوشت و چربی های سالم برای تامین انرژی کافی برای بدنش استفاده کرد.مصرف روغن های ارزان مثل اسیدهای چرب اشباع ارزان قیمت ، روغن های هیدرژنه و مارگارین را کاملا حذف کرد.برای تامین چربی مورد نیازش از چربی های خوب از جمله تخم مرغف آووکادو، روغن زیتون فوق بکر، دانه کتان، روغن کنف، کره ارگانیک، روغن نارگیل ارگانیک استفاده کرد.سرطان هاتفیلد بعد از یک سال کاملا درمان شد.دکتر آگوستینو در تحقیقات خود متوجه شد که ده ها نفر با استفاده از رژیم غذایی کتوژنیک موفق به معکوس کردن روند سرطان خود شده اند.

کشتن سلول های سرطانی بدون شیمی درمانی


سلول های سرطانی از اکسیژنی که سلول های سالم برای متابولیسم استفاده می کنند، محروم هستند بنابراین برای رشد خود باید گلوکز را تخمیر می کنند.چربی های سالم، اسیدهای چرب را به بدن می رسانند و زمانی که بدن از دریافت گلوکز محروم باشد این اسیدهای چرب تبدیل به منبع انرژی ای به نام کتون می شوند.سلول های سالم می توانند کتون را به انرژی تبدیل کنند ولی سلول های سرطانی نمی توانند.بنابراین جایگزینی کرن گلوکز با کتون باعث می شود سلول های سرطانی از گرسنگی بمیرند. بدون هیچ گونه عوارض جانبی به جز کاهش وزن. لوری جانسون Lorrie Johnson ، گزارشگر بخش سلامت CBN که داستان غلبه بر سرطان هاتفیلد را تحت پوشش قرار داده بود، عنوان می کند که بهتر است بعد از درمان سرطان تا مدتی به رعایت این رژیم ادامه دهید.و کم کم کربوهیدرات های پیچیده را که سرعت تبدیل به گلوکز نمی شوند را به رژیم خود اضافه کنید.
advertising