نحوه ست کردن لباس با شلوار جین سفید

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/14
نحوه ست کردن لباس با شلوار جین سفید

استایل کاملا سفید


یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای پوشیدن شلوار جین سفید، این است که تمام جزییات مربوط به استایل خود را سفید انتخاب کنید. این استایل کاملا سفید، یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب برای فصل تابستان و موقعیت‌های نیمه رسمی و خاص است. برای این استایل، ابتدا شلوار جین سفید و کاملا روشنی را انتخاب کنید و سپس یک پیراهن یا کت که رنگ سفید آن کمی تیره‌تر است را در کنار آن استفاده نمایید.
برای حفظ تعادل در استایلتان بهتر است از یک رنگ دیگر نیز استفاده کنید تا از حالت یکنواختی و کسل‌کننده خارج شود. کمی رنگ مشکی در کفش و یا یک نوار آبی رنگ در پیراهن می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی این استایل باشد.
نحوه ست کردن لباس با شلوار جین سفید

شلوار جین سفید و کت تک و اسپرت


شلوار جین سفید یکی از انتخاب‌های مناسب برای یک استایل نیمه رسمی، شیک و خاص است. این شلوار به خاطر ظاهر بسیار تمیز و خیره‌کننده‌ای که دارد به شما کمک می‌کند تا خوش لباس‌تر و جذاب‌تر به نظر برسید.
برای این استایل تنها کافیست یک کت تک را انتخاب کنید. با این روش، مستقیما شلوار جین سفید شما عالی‌تر و مناسب‌تر دیده خواهد شد. اگر می‌خواهید استایلتان ظاهری شیک و زیبا داشته باشد می‌توانید از تی‌شرت و کفش راحتی استفاده کنید و برای یک استایل رسمی و خاص بهترین انتخاب این است که پیراهن یقه‌دار و کفش کلاسیک بپوشید.

شلوار جین سفید و پیراهن


یکی از بهترین روش‌ها برای پوشیدن شلوار سفید این است که آن را با یک پیراهن مناسب ست کنید. این روش شاید ساده به نظر برسد اما یکی از روش‌های کاملا هوشمندانه و دقیق است.
در انتخاب پیراهن به نظر می‌رسد که رنگ‌های روشن یکی از بهترین انتخاب‌ها باشند زیرا تناسب و هماهنگی خوبی را با رنگ شلوار خواهند داشت. برای مثال یک پیراهن با رنگ آبی روشن به خوبی تکمیل‌کننده‌ی شلوار جین سفید شماست. علاوه‌براین می‌توانید شلوار خود را با پیراهن‌های راه راه و طرح‌های مورد علاقه خود نیز ست کنید.


چه کفشی برای ست شدن با شلوار جین سفید مناسب است؟


اگرچه شلوار جین سفید را نمی‌توان کاملا با سایر قسمت‌های یک استایل ست کرد اما با این حال، مدل‌های مختلفی از کفش را می‌توان برای ست شدن با آن استفاده کرد. انتخاب کفش مناسب در درجه‌ی اول به نیمه‌ی بالایی استایل شما بستگی دارد!
اگر می‌خواهید یک پیراهن رسمی بپوشید حتما کفش‌های کلاسیک را امتحان کنید. اگر قرار است یک تی‌شرت یا کت معمولی بپوشید شاید انتخاب کتانی بهترین گزینه باشد و همچنین کفش راحتی می‌تواند یک انتخاب بسیار شیک و خاص نیز برایتان باشد. و در نهایت اگر می‌خواهید استایلی کاملا متفاوت داشته باشید پوتین را انتخاب کنید!

شلوار جین سفید در زمستان


شاید این رنگ از شلوار به عنوان یکی از انتخاب‌های مناسب برای فصل تابستان شناخته شده باشد اما می‌توان از آن در فصل زمستان نیز استفاده کرد! برای اینکه این شلوار برای فصل زمستان نیز مناسب باشد باید از رنگ‌های تیره برای تکمیل شدن آن استفاده کنید.
رنگ مشکی یکی از انتخاب‌های ایده‌آل برای داشتن یک استایل جذاب و شیک است. یک ژاکت خاکستری، کت چرم مشکی و ... می‌توانند تکمیل‌کننده‌ی استایل شما با شلوار سفید باشند. اما دقت داشته باشید که در روزهای بارانی و برفی این شلوار را نپوشید زیرا به سرعت رنگ آن از سفید به خاکستری تغییر خواهد کرد!

شلوار جین سفید در تابستان


این شلوار در فصل تابستان یکی از جایگزین‌های بسیار مناسب و عالی برای رنگ‌های تیره است. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ست کردن این شلوار در فصل تابستان این است که آن را با یک تی‌شرت، کت جین آبی و کفش‌های ورزشی ست کنید. این استایل ظاهری شیک، متفاوت و بسیار خاصی را برایتان ایجاد خواهد کرد. اگر می‌خواهید استایلتان کمی رسمی‌تر شود می‌توانید از پیراهن، کت بژ و اکسسوری‌های قهوه‌ای برای تکمیل شدن استایل خود استفاده نمایید.
advertising