کت سورمه ای خود را با چه لباس هایی بپوشیم

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/05
کت سورمه ای خود را با چه لباس هایی بپوشیم

ست کردن با پیراهن


ست کردن پیراهن با کت اسپرت سورمه ای ظاهری کلاسیک اما جذاب به شما می‌دهد. اولین کار ایجاد کنتراست با رنگ سورمه‌ای است. آسانترین راه برای ایجاد کنتراست استفاده از رنگ‌هایی با تنالیته روشن است. پوشیدن پیراهن سفید یا آبی روشن همیشه انتخاب درستی است.
علاوه بر ایجاد کنتراست ست خود را ساده نگه دارید. منظور از سادگی اجتناب از پوشیدن پیراهن‌‌هایی با طرح‌های شلوغ است. زمانی که قصد دارید ست شما نیمه رسمی باشد این مسئله اهمیت بیشتری می‌یابد. زیرا این نوع پیراهن‌ها سادگی را که با پوشیدن این ست به دنبالش بودید از میان خواهند برد.

ست کردن با پولوشرت


اگر ترجیح می‌دهید کت اسپرت سورمه ای خود را با پولوشرت ست کنید به این معنی است که شما از طرفداران استایل کژوال هستید. پولوشرتی که در زیر کت اسپرت سورمه ای رنگ خود می‌پوشید انتخابی هوشمندانه برای زیباتر به نظر رسیدن ست شما است. نکات زیر را در ست کردن با پولوشرت در نظر بگیرید.
پولوشرت همانند پیراهن بهتر است در رنگ‌های روشن باشد و رنگ‌های سفید و آبی روشن بهترین انتخاب هستند.
یقه پولوشرت بهتر است سبکی مشابه یقه پیراهن داشته باشد و به اندازه یقه یک پیراهن، با کیفیت باشد. یقه پولوشرتی که انتخاب می‌کنید شل و ول نباشد. یقه نامناسب و شل ظاهری نامرتب و شلخته برای شما ایجاد می‌کند.
هنگام خرید پولوشرت سعی کنید جنس آن ۱۰۰% پنبه و با کیفیت بالا باشد.

ست کردن با پولیور


زمانی که هوا سرد است ست کردن کت اسپرت با پولیور علاوه بر کاربردی بودن ظاهر شما را نیز تغییر خواهد داد. ست کردن کت اسپرت سورمه ای با پولیور کمی مشکل‌تر است و نیاز به دقت و مهارت بیشتری دارد.
پولیور باید ریز بافت و نازک باشد تا در زیر کت حالت پفدار و حجیم پیدا نکند.
پولیورهای رنگ تیره انتخاب‌های مطمئن‌تری هستند اما نباید به رنگ کت سورمه‌ای نزدیک باشند مگر این‌ که رنگ چهره یا موی شما تیره باشد. طوسی و طوسی روشن رنگ‌های ایده‌آل پولیور برای این نوع کت‌ها هستند.
از ست کردن کت اسپرت با یقه اسکی و پولیورهای یقه برگردان اجتناب کنید.

ست کردن با شلوار


یکی از دلایل پرطرفدار بودن کت‌های اسپرت قابلیت ست شدن آن‌ها با انواع شلوار می‌باشد. البته بایدها و نبایدهایی در اصول ست کردن آنها وجود دارد. در ادامه لیستی از شلوارهایی که می‌توانید با این نوع کت‌ها ست کنید ارائه شده است.
شلوار جین آبی
این نوع شلوار تقریبا بهترین استایل را با کت اسپرت سورمه‌ای ایجاد می‌کند؛ زمانی که رنگش روشن‌تر از رنگ کت باشد. اگر رنگ کت و شلوار جین نزدیک هم باشد امکان دارد شبیه کت و شلوار به نظر برسد.
شلوار کتان خاکی – شلوار کتان خاکی کنتراستی عالی با کت اسپرت سورمه‌ای ایجاد می‌کند. اگر این شلوار را با پیراهن روشن و اکسسوری‌های قهوه‌ای مانند کمربند و کفش ترکیب کنید ست شما فوق‌العاده خواهد شد.
شلوار فلانل (پشمی) خاکستری – ست کردن این شلوار نسبت به دو نوع قبلی احتیاج به دقت و مهارت بیشتری دارد. توصیه ما این است که تنالیته تیره و روشن را امتحان کنید تا به بهترین ترکیب برسید.

ست کردن با کفش


آخرین جز ست کردن کفش می‌باشد که اهمیت زیادی هم دارد. اشتباه در انتخاب کفش مناسب می‌تواند ست را به کلی خراب کند. کفش را با توجه به شلوار خود انتخاب کنید. علاوه بر مدل کفش رنگ کفش نیز مهم است. معمولا تنالیته قهوه‌ای نتیجه بهتری دارد.
advertising