قوانین ست کردن و پوشیدن کاپشن های پفی مردانه

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/11/09
قوانین ست کردن و پوشیدن کاپشن های پفی مردانه

ویژگی های کاپشن بادی مردانه


این نوع کاپشن ها دارای رویه ی پلاستیکی هستند که از نفوذ آب باران و برف به آن جلوگیری می کند. ویژگی دیگری که این کاپشن ها دارد این است که به خاطر وجود آستری پشمی و یا آستری که داری کرک پرندگان است ، در سرمای شدید از شما محافظت می کند. به این روش که هوا در بین پر و کرک ها جای گرفته و این هوا خود به عنوان عایق گرما به کار گرفته می شود. این کاپشن ها حتی قابل پوشیدن در بالای کوه ها که دمای هوا طاقت فرساست ، به کار برده می شوند. به علاوه اگر شما می خواهید تیپی اسپرت بزنید ، این کاپشن بهترین انتخاب می باشد که با پوشیدن شلوار جین مشکی و یا آبی می تواند ست جالب و جذابی را برای شما درست کند.
قوانین ست کردن و پوشیدن کاپشن های پفی مردانه
این کاپشن ها توسط برند‌های معروفی مثل بالمین، بالنسیاگا و راف سیمونز تولید می شدند. اما امروزه توسط دیگر برندهایی که شهرت کمتری دارند نیز تولید می شوند و انتظار می رود که این روند رو به رشد تا چندین سال آینده نیز ادامه داشته باشد. این اتفاق برای افرادی که توانایی خرید این کاپشن های گران قیمت از برند‌هایی مانند بالمین را ندارند، بسیار خوب و مناسب می باشد. علاوه بر آن، با استفاده از کاپشن‌ های پفی قدیمی که آنها را کنار گذاشته اید، می توانید ظاهری جدید برای خود درست کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که قوانین ست کردن این کاپشن ها را با بقیه لباس های خود بلد باشید. در ادامه شما را با این قوانین آشنا می کنیم.

چگونه کاپشن پفی بپوشیم ؟


اول از همه باید یک کاپشن پفی مردانه مناسب داشته باشید. با نزدیک شدن فصل پاییز و زمستان، همه آقایان باید یک کاپشن پفی داشته باشند. این کاپشن‌ ها علاوه بر وزن کمی که دارند، بی نهایت گرم هستند و شما را برای همه‌ فعالیت ‌های خارج از خانه و هوای سرد آماده می کنند. این کاپشن می تواند گزینه ثابت در میان لباس های پاییزی و یا زمستانی شما باشد.برندهای متخصص در تولید لباس های زمستانی، همیشه این کاپشن های به درد بخور را در مجموعه تولیدات خود دارند و برایشان فرقی نمی کند که مد هستند یا نه. این کاپشن ها معمولا از پلی استر یا پشم مخلوط یا پر اردک و غاز پر می شوند که به سبکی و گرما‌دهی آن، کمک زیادی می ‌کند. این کاپشن ها فروش خوبی داشته و بسیار هم راحت هستند.

ست پلیور یقه اسکی با کاپشن پفی


حال که یک کاپشن پفی مردانه جذاب را انتخاب کردید، بیایید روی درست کردن استایل تان تمرکز بیشتری داشته باشید. یکی از دلایلی که همه آقایان مایل به استفاده از این کاپشن ها نیستند، این است که آن‌ها حجیم هستند و ممکن است باعث شوند تا چاق به نظر برسید. اما راه حل چیست؟ با توجه به نظر طراحان مد، یکی از راه حل ها این است که زیر کاپشن پفی خود، یک بلوز یقه اسکی بپوشید. استفاده از بلوز یقه اسکی باعث می شود که سطح دید بیننده به هم خورده و متوجه حجم کاپشن نشود. ترکیب بلوز یقه اسکی، کاپشن پفی مردانه، شلوار جین تنگ و یک جفت بوت شیک، بهترین ظاهر را به شما می دهد و مطمئنا نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

تعادل را حفظ کنید


اگر توانایی خرید لباس ‌های برند را دارید، باز هم می بایست از آنها به جا استفاده کنید؛ مثلا لازم نیست هنگامی که به سر کار می روید سر تا پای شما برند باشد. از رنگ های تند و جلب توجه کننده استفاده نکنید. سعی کنید استایل خود را با رنگ‌های خنثی مانند مشکی و خاکی و قهوه‌ای تکمیل کنید و لباس هایتان را متناسب با هم انتخاب کنید.اگر می‌خواهید از کاپشن های پفی استفاده‌ کنید، حجم آن را هم در نظر بگیرید. بهتر است لباسی که زیر کاپشن تان می‌پوشید، به حجم کاپشن اضافه نکرده و سبک و کم حجم باشد.

کاپشن پفی مردانه را با کت و شلوار ست کنید


استفاده از کت و شلوار به همراه کاپشن پفی مردانه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد؛ اما وقتی با کت و شلوار، از بارانی و یا کوله پشتی استفاده می‌کنیم، چرا از کاپشن پفی استفاده نکنیم؟ پوشیدن این کاپشن باعث می شود در روز‌های بارانی، کت و شلوار خود را از باران در امان نگه داشته و وقتی به محل کار می رسید، یک کت خشک داشته باشید.

ایراد کاپشن های بادی و پفی


ایرادی که این کاپشن ها دارد ، این است که به دلیل ضخیم بودن مناسب خانم ها و آقایان درشت اندام نیستند و آن ها را درشت تر نشان می دهند. به علاوه گاهی در زمستان که هوا خوب است و با پوشیدن این کاپشن ها زیادی گرم تان خواهد شد.با این توصیفات شما بهتر می توانید از بین کاپشن های جین یا بادی یکی را انتخاب کنید. اما توصیه ی ما این است که اگر در محلی زندگی می کنیدکه هوا کوهستانی است از کاپشن بادی استفاده کنید و اگر در محلی زندگی می کنید که به دلیل گرمسیر بودن زمستان های گرمتری دارد از کاپشن چرم استفاده شود.
advertising