انواع اکسسوری زمستانی مردانه مناسب آقایان خوش استایل

مد و زیباییاکسسوری

- 97/09/25
انواع اکسسوری زمستانی مردانه مناسب آقایان خوش استایلزمستان در پیش است و این بدان معنی است که زمان آن رسیده تا کمد لباس خود را بازسازی کرده و تغییر دهید. اگر قبلا چنین کاری نکرده‌اید، با انتخاب لوازم و اکسسوری زمستانی می‌توانید سبک خود را با آب و هوای سرد و زمستانی تغییر دهید. انتخاب چکمه، دستکش و روسری شاید مهم‌ترین مواردی باشد که باید در این لیست قرار گیرد. در این مطلب لیست جامعی از مهم‌ترین لوازم اکسسوری مورد نیاز زمستان برای حفاظت شما از هوای سرد ارائه شده است.

اکسسوری زمستانی آقایان :کت و کاپشن


محافظت از بالاتنه کار بسیار سختی است و بسیاری از افراد در زمستان از کت یا کاپشن استفاده می‌کنند. کاپشن‌ها می‌توانند بهترین گزینه برای گرم کردن بدن باشند و از آنجا که از پشم و هوا ایجاد شده‌اند، لذا عایق مناسبی خواهند بود. این بدان معنی است که شما می‌توانید بدون نیاز به پوشیدن چندین لباس تنها با یک کاپشن خود را گرم نگه دارید و زمستان را با آن پشت سر بگذارید.کاپشن‌ها معمولا به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بسیار سبک باشند و از طرفی جنس داخل آن از پشم یا پنبه یا پر ساخته می‌شود. همچنین برای عدم عبور آب به داخل کاپشن از پلاستیک یا چرم در روی کاپشن استفاده می‌شود و لذا لباسی ایده آل برای فضای باز خواهد بود.در واقع کاپشن فعالیت افراد را در فصل زمستان و اوج سرما محدود نمی‌کند و یک انتخاب فوق العاده برای این فصل به شمار می‌رود. استفاده از یک ژاکت نیز در زیر کاپشن یا کت نیز خالی از لطف نیست و می‌تواند یک آیتم کاربردی برای مواردی باشد که چندان هوا سرد نیست تا در محوطه‌های داخلی منزل یا محل کار مورد استفاده قرار گیرد.

اکسسوری زمستانی مردانه :کلاه بافتنی یا پشمی


شاید شما هم فکر می‌کنید اینکه دیگران می‌گویند “بیشترین میزان گرمای بدن از راه سر به خارج بدن راه پیدا میکند” تنها یک افسانه است و حقیقت ندارد. اما نمی‌توانید از این حقیقت غافل شوید که کلاه بافتنی، از اکسسوری های ضروری برای روزهای سرد فصل زمستان است. پس بهتر است که همین حالا دست به کار شوید و بهترین مدل کلاه بافتنی را تهیه کنید. ایده‌آل‌ترین کلاه آن کلاهی است که الیاف آن عایق داشته باشند و همچنین، جنس آن نیز سبک و راحت باشد تا شما با پوشیدن آن احساس خفگی و گرما نکنید.شما با استفاده از یک کلاه مناسب، میتوانید هم بدن خود را گرم نگه دارید، هم خوشتیپ باشید، و هم اگر مدل موهای خود را در روز خاصی دوست ندارید، آن را زیر کلاه پنهان کنید. اگر دوست ندارید که کلاهتان زیاد از حد توجه دیگران را به خود جلب کند، بهتر است که به سراغ رنگهای کلاسیک مثل خاکستری و یا شرابی بروید. اما اگر دوست دارید که استایل خود را کمی از حالت سادگی خارج کنید، میتوانید به سراغ رنگهای شادتر مثل زرد خردلی بروید.
انواع اکسسوری زمستانی مردانه مناسب آقایان خوش استایل

اکسسوری زمستانی آقایان :شال گردن


شال‌ها یکی از لوازم اکسسوری زمستانی هستند که نقش چند منظوره و همه کاره را بر عهده دارند. شال را می‌توان در پاییز و حتی با لباس‌های مختلف ترکیب کرد. استفاده از شال روی یک کت حتی در روز‌های گرم نیز کاربرد دارد و بسته به سلیقه و سبک افراد می‌توان از این اکسسوری چند منظوره استفاده نمود.شال‌هایی که در زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرند، ارزش سرمایه گذاری را دارند و لذا بهتر است در انتخاب آن‌ها به مواد باکیفیت به کار رفته در آن توجه نمود. با توجه به سبک افراد، تنوع زیادی از شال‌های پشمی و پنبه‌ای وجود دارد که استفاده از رنگ‌ های خنثی ساده‌تر است.یک شال گردن مردانه بافتنی و ضخیم به شما کمک میکند تا حتی در سردترین روزهای فصل زمستان هم گرمای بدن خود را حفظ کنید. اما اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که حاضرید گرما را فدای مد و فشن کنید، بهتر است یک شال گردن نازکتر انتخاب کنید که با هر لباس و استایلی به راحتی ست بشود؛ به خصوص اگر رنگ آن را مشکی و یا یک رنگ خنثی انتخاب کنید.

هدفون بزرگی که روی گوش‌ های شما را بپوشاند


هدفون‌های بزرگی که روی گوش‌های شما را می‌پوشانند برای فصل زمستان بسیار مهم و کاربردی هستند. این مدل هدفونها نه تنها باعث می‌شوند که در هنگام قدم زدن زیر باران و برف زمستانی از صدای موزیک مورد علاقه خود بیشتر لذت ببرید، بلکه با جلوگیری از نفوذ باد سرد به داخل گوش‌ها، به شما کمک می‌کنند تا گوش‌های خود را کاملا گرم نگه داشته و سرما نخورید. فقط یادتان باشد که به هیچ وجه این مدل هدفون را روی کلاه پشمی و یا زیر آن قرار ندهید.

اکسسوری زمستانی مردانه :چکمه و پوتین


احتمالا شما با نزدیک شدن فصل زمستان در فکر برنامه ریزی برای خرید چکمه‌ و پوتین های جدید هستید. بنابراین بهتر است نکاتی را در خرید برای تغییر سبک استفاده نمایید. یکی از لوازم اکسسوری زمستانی که اساسا برای مردان ضروری است، چکمه و پوتین می‌باشد. به همین دلیل بهتر است تا زمستان شروع نشده به فکر خرید این مدل از کفش باشید.تنوع انتخاب در چکمه بسیار زیاد است و باید به نکات ریز و دقیق تری توجه نمود. چکمه‌ و پوتین ها می‌بایست به صورت حرفه‌ای انتخاب شوند تا بتوان بدون مشکل روی برف و یخبندان پیاده روی کرد. مهم ترین نکته در انتخاب یک چکمه مناسب، محافظت از مچ پا در برف است و بنابراین داشتن یک ساق در چکمه ضروری است. در چکمه و پوتین کلاسیک معمولا ساق تا کمی بالاتر از مچ پا در نظر گرفته می‌شود و می‌تواند یک گزینه ی عالی برای محیط‌های ناهموار و پر از برف و آب باران باشد.همچنین پوتین را در بیشتر موارد با شلوار جین ست می‌کنند که فوق العاده شیک خواهد بود.

اکسسوری زمستانی آقایان :دستکش


در حالیکه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از سر خود محافظت کنند اما یک جفت دستکش مناسب یک ضرورت به حساب می‌آید. استفاده از دستکش یک راه خوب برای جلوگیری از لغزش انگشتان دست و یخ زدن آن می‌باشد. ممکن است شما برای کار نیاز به استفاده از موتور سیکلت داشته باشید بنابراین بهتر است دست خود را در برابر باد و باران محافظت کنید و لذا استفاده از دستکش ضروری خواهد بود.دستکش چرمی یک انتخاب کلاسیک است که می‌توان با پالتو و لباس مناسب استفاده شود. دستکش‌های پشمی و پنبه‌ای نیز وجود دارند و لذا گزینه‌های متعددی پیش روی افراد قرار می‌گیرد. استفاده از دستکش براق ضد آب شاید در روز‌های بارانی بسیار مناسب‌تر از سایر انواع دستکش باشد. تنها در انتخاب دستکش عایق بودن آن نسبت به سرما و آب مد نظر است به ویژه زمانی که زمستانی سرد و با بارش فراوان پیش رو دارید.

اکسسوری زمستانی مردانه :جوراب


جوارب نیز از جمله لوازم اکسسوری زمستانی به شمار می‌رود که بسته به نوع آن کاربرد‌های مختلفی دارد. برخی از جوراب‌ها تا مچ پا هستند و برخی بلند‌تر که می‌توانند زیر شلوار قرار بگیرند. انتخاب رنگ جوراب یکی دیگر از مواردیست که توجه به آن ضروری است و می‌تواند به طور کاملا حیرت انگیز با سبک افراد تطبیق یابد.علاوه بر طراحی و رنگ، انتخاب مواد باکیفیت در تهیه‌ی جوراب این اطمینان را به وجود خواهد آورد که در هنگام سرد بودن هوا از پا محافظت نماید. استفاده از یک جوراب پنبه‌ای همیشه بهترین عایق حرارتی به حساب می‌آید که برای پیاده‌روی‌های طولانی مدت مفید است. جوراب پنبه‌ای برای اسکی نیز مناسب است زیرا می‌توان بدون احساس سرما درون برف قدم برداشت.

اکسسوری زمستانی آقایان :پاپوش


در حالیکه پاپوش‌ها تصاویری از یک روز تابستانی را به یاد می‌آورند اما می‌توانند گزینه مناسب در خانه یا محل کار باشند. احساس راحتی و انعطاف پذیری آن‌ها باعث می‌شود تا زمانی که برف و زمستان در فضای بیرونی ادامه دارد به جای چکمه مورد استفاده قرار گیرند.پاپوش‌ها انواع مختلفی دارند که مهم‌ترین آن‌ها پاپوش‌های چرمی هستند. استفاده از پاپوش مخملی، خز مصنوعی و جیر نیز می‌تواند حس گرما را به پا در فضای داخل انتقال دهد. یک جفت پاپوش جزو لاینفک یک کمد زمستانی به شمار می‌رود و علاوه بر لوکس بودن، احساس راحتی را به افراد منتقل خواهد نمود.

اکسسوری زمستانی مردانه :چتر


بسیار از افراد چترهای ارزان و بی‌کیفیت تهیه میکنند چون دائما چتر خود را در کافه، رستوران، محل کار و یا هر جای دیگری جا میگذارند. اما این کار اصلا درست نیست. یک چتر خوب وسیله‌ای بسیار ضروری برای روزهای سرد و برفی فصل زمستان است. اگر کمی برای خرید چتر بیشتر هزینه کنید، هم میتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید و هم بیشتر از آن مراقبت میکنید تا دیگر گم نشود! اگر دوست ندارید که در خیابان چتر به دست بگیرید، میتوانید یک چتر تاشو تهیه کنید که به راحتی درون کیفتان جا شود. اما اگر به یک استایل شیک و کلاسیک علاقه دارید، میتوانید از یک چتر دسته بلند استفاده کنید.

یک برس پرزگیر لباس و یا یک غلتک پرزگیر لباس


اگر اهل مد و فشن باشید، حتما به خوبی از این مسئله آگاه هستید که در استایل هر فردی، جزییات کوچک هم از اهمیت بسیار برخوردار هستند. هر چیز کوچکی قابلیت این را دارد که استایل شما را بهم بزند و تمام زحماتتان را از بین ببرد؛ مثلا پرز لباس یا موی حیوانات خانگی روی لباس. یکی از بدیهای لباسهای پشمی زمستانی هم این است که به راحتی به خود پرز جذب میکند. چون رنگ لباسهای فصل سرد معمولا تیره است، این پرزها بیشتر از حالت عادی به چشم دیگران میایند. به همین دلیل است که اگر به ظاهر خود اهمیت میدهید، حتما باید برای فصل زمستان یک برس پرزگیر لباس و یا یک غلتک پرزگیر لباس در کمد خود داشته باشید. بهتر است برای لباسهای پشمی و ضخیم از یک غلتک چسبی پرزگیر، و برای لباسهای نازکتر و ظریفتر از برس پرزگیر استفاده کنید
advertising