چگونه لباس سفید را در زمستان ست کنیم

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/09/21
چگونه لباس سفید را در زمستان ست کنیماگر فکر می کنید که رنگ سفید مختص تابستان است و در فصل زمستان نباید از این رنگ استفاده کنید سخت در اشتباهید !بله درست است ما می توانیم در فصل زمستان سفید بپوشیم و بسیار شیک و خاص دیده شویم.اما برای اینکه بدانید چگونه از این رنگ استفاده کنید دانستن برخی نکات الزامی است.در زمستان ترکیبی از لباس‌های به رنگ سفید، زرد آهویی و بژ و نیز در کنار رنگ موی مناسب در زمستان می‌تواند تیپی عالی را برای شما رقم بزند. ما در این مطلب نکاتی را برای شما جمع آوری کرده ایم که با استفاده از آن ها می توانید در زمستان به راحتی از رنگ سفید استفاده کنید.

ترکیب رنگ سفید و کرم در زمستان


شما می توانید رنگ سفید را با تناژ های مختلف از رنگ کرم ست کنید.همچنین با استفاده از رنگ های متضاد در اکسسوری ها می توانید استایلی سرزنده و شیک داشته باشید.رنگ سفید و کرم را با بافت و وزن متفاوت در کنار هم جفت و جور کنید. رنگ سفید و کرم به تیپ شما بُعد می‌دهد. سعی کنید کنتراست ایجاد کنید؛ چیزی مثل لباس جین سنگین و ترمه پشمی سبک تا گاه و بی‌گاه به چشم بیایید!

شلوار سفید در زمستان


اگر شما قصد دارید در زمستان شلوار سفید بپوشید حتما از پالتو و یا کت های اور سایز استفاده کنید و بدین ترتیب استایل خود را تکمیل کنید.
چگونه لباس سفید را در زمستان ست کنیم

استفاده از بافت های سفید رنگ در زمستان


در استایل زمستانی شما می توانید بافت های سفید خود را به راحتی استفاده کنید.و استایل متفاوت خود را به نمایش بگذارید.

کفش پوشش سفید در زمستان


کفش‌هایی بپوشید که کنتراست ایجاد کند. زمانی که با لباس سفید بیرون می‌روید، به کفش‌هایتان اهمیت ویژه بدهید. کفش به رنگ کبالت (فلز لاجورد) روشن یا قرمز آلبالویی و یا حتی کفش تمام مشکی با تیپ سفید شما جفت و جور است. البته یادتان باشد که کفش‌‌های زمستانی هم داریم. از آنها غافل نشوید.

استفاده از سیاه و سفید در زمستان


بله این ترکیب کلاسیک فوق العاده است .شما می توانید اگر پالتو یا شلوار سفید پوشیده اید کفش خود را به رنگ سیاه انتخاب کنید.و معجزه تضاد این دو رنگ را به نمایش بگذارید.

پوشیدن پیراهن های سفید در زمستان


شما می توانید برای مهمانی های خود در فصل زمستان یک پیراهن سفید را با بوت های بلند ست کنید و خاص و متفاوت باشید.

سرتا پا سفید در زمستان


اگر شما دوست دارید مانند دانه های برف در زمستان باشید پس بهتر است تمام لباس های خود را به رنگ سفید انتخاب کنید.

اکسسوری لباس های سفید در زمستان


فرض کنید لباس سفیدی که به تن دارید حکم بوم نقاشی را دارد. حالا باید چه کار کنید؟ بلوز و شلواری طرح‌دار رویش بپوشید و جواهرات خود را بر روی لباس سفید خود در معرض نمایش بگذارید. تضمین می‌دهیم که هیچ وقت به این راحتی عالی به نظر نرسید.زیاد به فکر آویزان کردن زیورالات به خودتان نباشید. عینک آفتابی و کلاه کافی است. همین که پاکیزه به نظر برسید خوب است.

نکات پوشش سفید در زمستان


ساده باشید. لباس سفید ظریف خود را با شلوار کلاسیک، بالاپوش پشمی و یا کت اسپرت به تن کنید. سفید ممکن است رنگ بی‌رنگی باشد اما تنها رنگی است که معنا و مفهوم خاص خودش را دارد. بنابراین حتی اگر شک و تردید دارید، با تجدید نظر می‌توانید کمی سایه روشن اضافه کنید.
در ترکیب کردن سایه‌روشن‌ها به وسیله لباس‌های جورواجور افراط نکنید. همان کت معمولی، تاپ بافت و شلوار ساده کافی است تا باشکوه شوید.
advertising