اکسسوری لازم هر آقای خوش پوش

مد و زیباییاکسسوری

- 97/08/19
اکسسوری لازم هر آقای خوش پوش

اکسسوری‌ هایی که هر مرد خوش پوشی باید داشته باشد


اکسسوری‌ های آقایان، از پوشت تا کیف، می‌ تواند تاثیر زیادی در ظاهر آن‌ ها داشته باشد و همین تیپ و ظاهر هم می‌ تواند تا حدی بیانگر شخصیت افراد باشد. انتخاب هر یک از آن‌ ها باید با توجه به استایل و لباس‌ و جایی که قرار است بروید، صورت بگیرد. لوازمی را انتخاب کنید که بتوانید تا مدت‌ ها استفاده و با لباس‌ های مختلفی ست کنید.اکسسوری‌ هایی که انتخاب می‌کنید به علایق شخصی و نیاز شما بستگی دارد. انتخاب درست آن‌ ها می‌‌ تواند شما را یک مرد خوش پوش و جذاب نشان ‌دهد.در این مطلب به شش اکسسوری اشاره می‌ کنیم که هر مرد خوش پوشی باید در کمد لباس خود داشته باشد.انتخاب درست اکسسوری‌ ها می‌‌ تواند شما را یک مرد خوش پوش و جذاب نشان ‌دهد.
اکسسوری لازم هر آقای خوش پوش

دکمه سردست یا دکمه سرآستین


دکمه سرآستین یکی از اکسسوری‌ هایی است که می‌ تواند جلوه‌ ی خاصی به ظاهر شما بدهد. ‌دکمه سرآستین را فقط با پیراهن‌ های فرانسوی استفاده می‌کنند. این روز ها مدل‌ های مختلف دکمه سرآستین در بازار وجود دارد، بنابراین باید دقت کنید مدلی را انتخاب کنید که با لباس و استایل شما هماهنگ باشد.دکمه سرآستین را فقط با پیراهن‌ های فرانسوی استفاده می‌کنند.

کمربند اکسسوری جدا نشدنی از آقایان


اگر شلوار شما جای کمربند دارد،‌ حتماً از آن استفاده کنید. کمربند در واقع مکمل لباس شماست. برای لباس‌ های رسمی کمربند چرمی با سگک ساده بهترین گزینه است.برای لباس‌ های رسمی کمربند چرمی با سگک ساده بهترین گزینه است.

ساسپندر از اکسسوری های شیک مردانه


ساسپندر را بیشتر با لباس‌ های رسمی و کلاسیک استفاده می‌ کنند. بعضی از آن‌ ها گیره‌ ای هستند و بعضی از آن‌ ها با دکمه به شلوار وصل می‌‌ شوند. به یاد داشته باشید که ساسپندر و کمربند هیچ وقت باهم استفاده نمی‌ شود.

پوشت اکسسوری زیبا برای آقایان


در مجالس و مهمانی‌‌ های رسمی پوشت می‌ تواند جلوه‌ و زیبایی خاصی به استایل شما ببخشد و نوع ابریشمی آن هم محبوبیت ویژه‌ ای دارد. پوشت همیشه مکمل کراوات است ولی هیچ وقت نباید هم طرح آن باشد.پوشت همیشه مکمل کراوات است ولی هیچ وقت نباید هم طرح آن باشد.

ساعت از اکسسوری های لازم هر آقا


ساعت شما باید با تیپ‌ خود تناسب داشته باشد. بهتر است برای تیپ و موقعیت‌‌ های مختلف ساعت‌ های متفاوتی تهیه کنید.

کیف اکسسوری آقایان


با توجه به اینکه این روزها وسایل زیادی از جمله تبلت، گوشی، سوییچ ماشین و… با خود حمل می‌کنید، بهتر است به فکر تهیه یک کیف باشید. گذاشتن کوچک‌ ترین وسیله در جیب شلوار و کت، اصلاً مناسب نیست. با توجه به وسایلی که حمل می‌کنید، کیف مناسب خود را تهیه کنید.
advertising