راهنما خرید انواع کت و کاپشن مردانه چرم

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/09/26
راهنما خرید انواع کت و کاپشن مردانه چرمبا نزدیک شدن به فصل زمستان بازار خرید پالتو مردانه و بلوز بافتنی مردانه و انواع کاپشن های مردانه داغ می شود. پالتو ها و کاپشن های مردانه طرح های متفاوت و زیبایی دارند و بهتر است هر فردی با توجه به ویژگی های ظاهری خود مدل کاپشن و یا پالتوی مناسبی را انتخاب کند.مدل کاپشن چرم مردانه از انواع لباس های مناسب برای فصل زمستان است و این مدل کاپشن در بین آقایان بسیار پرطرفدار و محبوب است. کاپشن های چرم در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و سلیقه شخصی خود رنگ مناسبی از کاپشن ها را برای خود انتخاب نمایید.مدل کاپشن چرم مردانه تنوع زیادی دارد و معمولا این مدل کاپشن ها به همه آقایان می آیند و برای آقایان با سن های مختلف می توانند مناسب باشند. در ادامه انواع مدل های زیبا و شیک کاپشن چرم مخصوص آقاان خوش تیپ و جذاب را مشاهده خواهد کرد.
راهنما خرید انواع کت و کاپشن مردانه چرم

مدل کاپشن چرم مردانه با طرح های زیبا و شیک


اگر از کاپشن های چرم به خوبی مراقبت کنید دوام آن ها بسیار زیاد است و به مدت طولانی تری می توانید از آن ها استفاده کنید بنابراین بهتر است پول خود را صرف مدل هایی کنید که دیرتر قدیمی می شوند و بتوانید سال ها از آن ها استفاده کنید. کاپشن های چرم در انواع قد های متوسط و کوتاه و بلند موجود هستند و در این میان کاپشن ها با قد متوسط طرفداران زیادی دارند و شما می توانید با توجه به قد و ویژگی های اندام تان طرح مناسبی از کاپشن های چرم را برای پوشیدن انتخاب نمایید.کاپشن های چرم رنگ های زیبا و متنوعی دارند و اغلب آقایان تمایل دارند که از کاپشن مردانه چرم با رنگ مشکی استفاده کنند این مدل کاپشن ها با هر نوع شلوار و لباسی به راحتی ست می شوند.کاپشن چرم همان چیزی است که هر قدر برای آن ولخرجی کنید، ارزشش را دارد چراکه یک کاپشن چرم با هر لباسی که انتخاب می‌کنید به راحتی ست می‌شود. اما برای سرمایه‌گذاری روی یک لباس مردانه با ارزش باید قوانین خرید آن را بدانید تا بهترین انتخاب را بتوانید داشته باشید.

راهنمای خرید کاپشن چرم مردانه


اگر به سراغ خرید کاپشن چرم می‌روید اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که چه نوع چرمی را باید انتخاب کنید. کت چرم مردانه یا کاپشن چرم تنها در صورتی می‌تواند بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد که به درستی انتخاب شود. پس به نوع چرمی که می‌خرید توجه کنید و به این ترتیب بهترین انتخاب را داشته باشید.برخی کت های چرم به دلیل نام برند آنها قیمت های بالایی دارند و برخی به دلیل کیفیت و نوع چرم استفاده شده در ساخت آنها است.اما سرمایه گذاری در یک کت چرم خوب ارزشش را دارد زیرا این لباس کلاسیک سال های سال می تواند یک لباس عالی برای شما محسوب شود.برخی موارد را در خرید یک کاپشن چرم به دقت بررسی کنید، یکی از این موارد دکمه ها و زیپ ها هستند. زیپ باید نرم و روان باشد.اگر دوست ندارید که از پوست حیوانات استفاده کنید ، برخی کت های چرم با قیمت ارزان تر که از جنس پلی اورتان یا PVC هستند می توانند جایگزین های خوبی باشند.

کاپشن چرم فول گرین


این رایج‌ترین نوع چرم است که معمولا در دوخت کت و کاپشن چرم به کار می‌رود. چرم فول گرین این مزیت را دارد که ظاهر خوب خود را همیشه حفظ می‌کند و لکه‌ها و خراش‌ها به راحتی روی آن نمایان نمی‌شود و همیشه ظاهر نوی خود را حفظ می‌کند.این نوع چرم را از ظاهر کاملا طبیعی آن می‌توانید تشخیص دهید، چرم فول گرین معمولا رویه‌ای طبیعی و ساییده نشده دارد. اگر پول زیادی را برای خرید کاپشن چرم کنار گذاشته‌اید می‌ توانید یک کاپشن چرم فول گرین یا کت چرم شیک پیدا کنید که سال‌ها ماندگاری و زیبایی‌اش را حفظ می‌کندو البته ظاهری شیک به لباس‌های دیگر شما هم می‌دهد.

کت و کاپشن جیر


جیر یکی از محبوب‌ترین پارچه‌ها در کاپشن مردانه است. در واقع جیر طبیعی نوعی چرم و معمولا چرم گوسفند است که سطح آن پرداخت شده و لطافت بالایی دارد. پارچه جیر کمی از چرم سنگین‌تر است چراکه استفاده از مواد شیمیایی در پرداخت و دباغی آن کمی به وزن این نوع چرم می‌افزاید.به دلیل ساختار پرداخت شده جیر، کاپشن جیر مردانه انتخاب مناسبی برای روزهای به شدت بارانی نیست. در واقع آب می‌تواند کت جیر یا کاپشن جیر شما را خراب کند و لکه‌های آب روی آن باقی بماند. پس بهتر است وقتی کت یا کاپشن جیر به تن دارید احتیاط بیشتر به خرج دهید که خیس نشود.البته شما می‌توانید برای جیر از برخی اسپری‌های مخصوص ضد آب کردن چرم و جیر استفاده کنید اما پیش از هر اقدامی لیبل روی کاپشن چرم یا جیر خود را بخوانید تا به آن آسیب نزنید و پیش از استفاده از این اسپری‌های روی تمام سطح کت یا کاپش آن را در بخش‌هایی که کمتر توی دید است مثل زیر یقه تست کنید.

کاپشن یا کت پشمی


کاپشن چرم یا کتی که در آن از پشم استفاده می‌شود بسیار گرم است. پشم معمولا از گوسفند گرفته می‌شود و در لایه داخلی کاپشن چرم به کار می‌رود تا به بدن نزدیک بوده و از عبور سرما جلوگیری کند.اگر داخل کاپشن چرم شما از پشم استفاده شده باشد، لایه رویی چرم می‌تواند چرم رنگ شده یا جیر باشد. کاپشن یا کت پشمی لباس مردانه بسیار گرمی برای روزهای سرد است اما معمولا گران‌قیمت‌تر از دیگر مدل‌های کاپشن چرم مردانه است.

انواع مدل کت و کاپشن مردانه



کت و کاپشن مردانه مدل Biker


معمولا در رنگ سیاه هستند، زیپ های نامتقارن دارند.قد لباس بلند نیست و معمولا تا روی کمربند است.یک زیپ کج روی قسمت سینه دارد و دکمه های فلزی روی کاپشن طراحی شده است.این کاپشن را با شلوار جین اسلیم مشکی ، ذغالی یا آبی تیره بپوشید.

کت و کاپشن مردانه مدل Bomber


این مدل کاپشن یک زیپ مرکزی دارد و در بخش پایین و مچ ها چسبیده است. معمولا از چرم های نرم ساخته می شود.این ژاکت را می توانید با تی شرت، شلوار کتان و یک جفت کفش کتونی ساده ست کنید.ست کردن مدل های مختلف با این ژاکت کار ساده ای است.

کت و کاپشن مردانه مدل Field


معمولا اندازه آن بلند است و جیب های متعدد و کمربند دارد.علاوه بر مشکی در رنگ های قهوه ای تیره یا عسلی نیز وجود دارد.این مدل یک استایل زمستانی خوب را با پلیور یقه اسکی به وجود می آورد.

کت و کاپشن مردانه مدل Racer


این مدل مینیمال دارای یک زیپ میانی و مدل یقه ی خاصی است.آن را می توانید با شلوار جین یا کتان بپوشید.

کت و کاپشن مردانه مدل Flight


این مدل پدر تمام ژاکت های چرمی است که برای خلبانان تولید شده است.به طور سنتی یقه ی آن را از پشم گوسفند می دوخته اند و رنگ آن با چرم متضاد بوده است.مدل Flight برای روزهای سرد زمستان مناسب است زیرا شما را حسابی گرم نگه می دارد.
advertising