معرفی اکسسوری های مارکو گاتی در مجموعه اسپیدومتر آفیشال

مد و زیباییاکسسوری

- 97/08/28
معرفی اکسسوری های مارکو گاتی در مجموعه اسپیدومتر آفیشالیکی از ایده‌ های موفق و بزرگ در طرح حلقه‌ ی پایه تک‌ جهتی ساعت‌ های غواصی Submariner نمود یافته که یکی از معروف‌ ترین طرح‌ های ساعت‌ های لوکس و لاکچری دنیا مد شده است.در مدل های مختلفی ساخته شده است که البته احتمالا بهترین نمونه‌ ی این طرح در ساعت‌ های رولکس به خصوص مدل غواصی رولکس Submariner، Oyster یا GMT بکار گرفته شده است. این حلقه‌ ی پایه معروف رولکس حالا دوره‌ ی تحول جدیدی را با بکارگیری از این طرح در دستبند ها در رنگ های قرمز و آبی و دیگر محصولات برند اسپیدومتر آفیشال تجربه می‌ کند.
معرفی اکسسوری های مارکو گاتی در مجموعه اسپیدومتر آفیشال

مجموعه اسپیدومتر افیشال


مارکو گاتی که موسس، مدیر و طراح محصولات اسپیدومتر افیشال است، باز هم چند قدم دیگر به پیش گذاشت و این طرح رولکس را به انواع پوشاک و پوشش‌ های جانبی و اکسسوری ها از قبیل کمربند و دکمه آستین یا دکمه سر دست و پوشاکی مانند کاپشن، تی‌ شرت و مایو مردانه انتقال داد.زمانی که برند Speedometer Official با استفاده از طرح حلقه‌ ی پایه ساعت‌ های رولکس در دستبند های خود شروع کرد بلافاصله موفقیت چشمگیری را تجربه کرد، فورا دست به کار شد و با همین طرح مجموعه‌ ی جدیدی را با متریال فولاد تولید کرد و تزئینات گوناگونی چون پرداخت‌ های ویژه و استفاده از طلای زرد و سنگ‌ های قیمتی را نیز در مدل‌ های جدید دیگر اضافه کرد.

انواع دستبند اسپیدومتر


حالا این دستبند ها همه‌ جا معروف و پر طرفدار هستند.دستبند های اسپیدومتر فارغ از جنسیت بوده و زنانه و مردانه ندارد، به همین خاطر هم این دستبند ها که در مدل‌ های فولادی برلیان نشان و طلایی برلیان نشان عرضه می‌ شوند آخرین مجموعه‌ ی این دستبند ها چنان تنوع گسترده‌ ای پیدا کرده‌ که از 18 عنصر مختلف روی طلای زرد 18 عیار ساده‌ ای برای ساخت مدل‌ های مختلف آن بهره برده شده که بسته به مدل آن ها با برلیان یا بدون برلیان و در رنگ‌ های مختلف تولید شده‌ اند. سن یا طبقه‌ی اقتصادی را از دایره‌ی شمول مخاطبان خود خارج نگه نداشته است. فولاد بکار رفته در زیورآلات اسپیدو ضد خش و دافع آب هستند. تمام برلیان های بکار رفته در زیورالات اسپیدومتر اصیل و قانونی بوده و دارای شناسنامه هستند.

ویژگی دکمه سر آستین های اسپیدومتر


اسپیدومتر برای مراسمات رسمی چندین نوع دکمه سر آستین فولادی عاری از فلز نیکل را در طرح ها و رنگ‌ های مختلف مشکی، قرمز، آبی، خاکستری و سبز و یا به طرح‌ های دو رنگه عرضه کرده است که انتخاب ایده‌ آلی برای اشخاص شیک محسوب می‌ شود. این دکمه سرآستین ها نیز مانند دستبند های اسپیدومتر با پرداخت‌ های ویژه‌ ای عاری از سموم شده و آب، عرق بدن و خش نیز بر آن ها تاثیری ندارد.

تی شرت و کاپشن های اسپیدومتر


همچنین برای ماه های گرم سال، تی‌ شرت‌ های نخی یقه‌ دار اسپیدومتر در دو رنگ سفید و سرمه‌ ای‌ تولید شده‌ اند که پشت یقه‌ ی آن ها دو رنگ معروف قرمز و آبی طرح رولکس ساب‌ مارینر به‌ زیبایی خود نمایی می‌ کند. اسپیدومتر برای ماه های سرد سال نیز دو مدل کاپشن‌ در دو رنگ آبی و خاکستری عرضه کرده که مانند دیگر محصولات این برند ایتالیایی تماما در ایتالیا و با متریال ایتالیایی تولید شده‌ اند. این کاپشن روکشی از الیاف نایلون مقاوم در برابر نفوذ آب دارد و لایه‌ ی میانی آن نیز با پر دم مرغابی پر شده تا همچون عایق حرارتی عمل کرده و حسابی بدن مالک خود را گرم نگه دارد.

مارکو گاتی با تجربه‌ ی بی‌ نظیر و جامعی که در عرصه‌ های جواهرات، ساعت و فشن داشت، در سال 2013در تورین، شمال ایتالیا برندی را تاسیس کرد که با حداکثر 10کارمند توانسته محصولات پرطرفداری در زمینه جواهرات و زیورآلات و همچنین فشن را در جهان تولید کند، هر چند که همه‌ ی فعالیت‌ های سرمایه‌ گذاری، مدیریت و طراحی اسپیدومتر آفیشال را خود مارکو گاتی به تنهایی انجام داده که همه این ها را باید حاصل تجربه و دانش وسیع مارکو گاتی در دنیای محصولات لوکس دانست.
advertising