نحوه ست کردن و پوشیدن یقه اسکی مردانه

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/30
نحوه ست کردن و پوشیدن یقه اسکی مردانه

راه کارهای پوشیدن لباس یقه اسکی مردانه


یقه اسکی یکی از لباس هایی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه و استفاده افراد به خصوص مردان قرار گرفته است. دلیل این توجه این است که لباس های یقه اسکی برخلاف گذشته در طرح و رنگ بسیار متنوع شده اند و همین امر باعث می شود به راحتی قابلیت ست شدن با لباس های دیگر را داشته باشند. زمانی که این لباس ها بتوانند با سایر لباس های شما ست شوند نتیجه آن خوشتیپی و شیک پوشی شما خواهد بود.در این مقاله قصد داریم اصول ست کردن لباس های یقه اسکی مردانه را بیان کنیم.
نحوه ست کردن و پوشیدن یقه اسکی مردانه

پوشیدن یقه اسکی با ژاکت


اگر هوا به گونه ای باشد که نه می توانید ژاکت ببپوشید و نه دمای هوا به قدری است که با پیراهن بیرون بروید به شما توصیه می کنیم حتما از زیر ژاکت خود یک پیراهن یقه اسکی بپوشید. سعی کنید پیراهن یقه اسکی ای که انتخاب می کنید تا زیر ژاکت خود بپوشید جنس نازکی داشته باشد. اینگونه شما می توانید علاوه بر شیک پوشی لباسی متناسب با هوای موجود نیز بپوشید واگر احساس کردید هوا به قدری گرم است که نیازی به ژاکت ندارید می توانید آن را درآورده و به پوشیدن یقه اسکی اکتفا کنید.مردان می توانند در محل کار خود از یک شلوار پارچه ای برای ست کردن با یقه اسکی استفاده کنند ولی در موقعیت های دیگر مثل خرید کردن و یا روزهای تعطیل یک شلوار جین را برای ایجاد هماهنگی با یقه اسکی خود انتخاب کنند. این نوع لباس پوشیدن تاثیر زیادی در خوشتیپی مردان دارد.

پلیور بافتنی مردانه یقه اسکی


یقه اسکی مدتی است که بدنامی خود را از دست داده و باز هم به دنیای مد برگشته و به یک استایل محبوب تبدیل شده است. حال که خبر تجدید حیات آن را ثبت کردیم باید شیوه استفاده از آن برای یک استایل هوشمندانه را بررسی کنیم.بافت پشمی پلیور طوسی از نمای نزدیک انتخاب بافت مناسب برای استایل های رسمی بسیار ضروری است. بافت های سنگین و کلفت بیش از اندازه حجیم اند و برای این کار مناسب نخواهند بود. می توانید از یک پلیور یقه اسکی پشمی استفاده کنید؛ به خصوص اگر می خواهید به جای پیراهن و کراوات، زیر کت و شلوارتان از آن استفاده کنید.

روش های مختلف ست کردن پلیور مردانه یقه اسکی


راه های متفاوتی برای پوشیدن پلیور بافتنی مردانه یقه اسکی وجود دارد. اما محبوب ترین راه، جایگزین کردن آن به جای پیراهن و کراوات، در زیر کت و شلوار یا کت تک رسمی تان است. این تکنیک باعث می شود تا بدون آن که شلخته یا غیرحرفه ای به نظر برسید، از اطرافیان تان متمایز شوید. این استایل به شما اجازه می دهد تا برای دست یافتن به ظاهری راحت تر برای نوشیدنی بعد از کار یا یک مهمانی نیمه رسمی، بتوانید کت خود را در بیاورید. می توانید به دلخواه خود یقه را تا زده یا بگذارید معمولی و بلند بماند؛ اما این نکته را درنظر داشته باشید که یقه ساده ظاهری شیک تر به شما می بخشد.

ست یقه اسکی با پیراهن مردانه


ترندهای اخیر نشان داده اند که می توان از یقه اسکی در کنار پیراهن استفاده کرد. اگرچه این ظاهر رسمی نیست، اما پوشیدن یک پیراهن بر روی یقه اسکی، چه دکمه هایش بسته و چه باز باشد، محبوبیت در میان طرفداران مد پیدا کرده است. این ترکیب قطعا شما را به مد روز نزدیک تر می کند. البته باید این نکته را درنظر بگیرید که اگر بتوانید درست این کار را انجام دهید واقعا زیبا و جذاب به نظر خواهید رسید، اما اگر در استایل آن اشتباهی صورت گیرد، خنده دار به نظر خواهید رسید. اعتماد به نفس در استفاده از این استایل، نقش مهمی ایفا می کند. در نهایت سعی کنید پیراهن و کراوات خود را کنار بگذارید و زیر کت و شلوارتان از یک پلیور یقه اسکی استفاده کنید. با انتخاب رنگ و سایز مناسب، می توانید اندام خود را بهتر نشان دهید. ترکیب رنگ های شتری با سورمه ای به شدت ترکیب رنگ های زرشکی و خاکستری ذغالی، ترکیب جذابی برای شما خلق خواهد کرد.

ست پلیور یقه اسکی شتری


در اینجا با یک ترکیب رنگ فوق العاده، می توانید استایلی جادویی برای بعد از ظهر جمعه خود بسازید. یک پلیور یقه اسکی شتری ممکن است کمی ساده به نظر برسد؛ اما همین پلیور در ترکیب با یک کت سورمه ای رنگ بسیار جذاب و خاص خواهد شد. هماهنگی کاملی میان این دو رنگ وجود دارد و هرکدام باعث می شود تا دیگری غنی تر و عمیق تر جلوه کند. می توانید آن را با یک شلوار خاکستری و کفش رسمی چرم براق قهوه ای ترکیب کنید.

ست لباس یقه اسکی با کت و شلوار


با استفاده از یک پلیور یقه اسکی زیر کت و شلوارتان، ظاهری کلاسیک برای خود بسازید. پیراهن و کراوات را کنار بگذارید؛ ظاهر ساده معمولا تاثیرگذار تر است. رنگ های مرسوم کفش را کنار بگذارید و با چرم زرشکی تیره این استایل را تکمیل کنید.زمانی که می خواهید کت و شلوار بپوشید و در انتخاب پیراهن مناسب با آن تردید دارید می توانید از پیراهن های یقه اسکی به جای پیراهن های مردانه استفاده کنید. برای ست کردن کت و شلواری که به رنگ خاکستری است بهترین گزینه می تواند یک پیراهن یقه اسکی به رنگ قرمز و یا شتری باشد. در مورد کت و شلوار های طوسی توصیه ما به شما پوشیدن لباس یقه اسکی به رنگ گوجه ای می باشد. از سبک های کلاسیک کمی فاصله گرفته و گاهی برای لباس پوشیدن به سراغ سبک های مدرن بروید. ست کردن پیراهن یقه اسکی می تواند یکی از این سبک های مدرن باشد که استایلی شیک را برای شما به همراه خواهد داشت.

کت اسپرت و هماهنگی با پیراهن یقه اسکی


اگر کت اسپرت و یا بافتی دارید می توانید از یک شلوار جین و کفش کالج و پیراهن یقه اسکی استفاده کرده و یک استایل معمولی و مردانه مناسب فصل زمستان داشته باشید.زمانی که هوا زیاد سرد نیست می توانید از یک پیراهن یقه اسکی به تنهایی استفاده کنید. پوشیدن یقه اسکی به همراه یک کت پشمی و یا یک لباس بافت می تواند استایلی زیبا برای خود داشته باشید.

یقه اسکی مردانه با ژاکت چرم


امروزه یک استایل بسیار زیباو بینظیر در میان مردان مد شده که شما هم می توانید از آن استفاده کنید و آن هم پوشیدن یک پیراهن یقه اسکی به همراه یک ژاکت چرم است که باعث می شود هم تیپ فوق العاده ای پیدا کنید وهم در سرمای زمستان حسابی گرم شوید. این نوع پوشش یکی از مدرن ترین سبکهای پوشش مردانه است. لباس های یقه اسکی تاثیر بسزایی در شیک پوشی مردان دارند از این رو هر مردی با هر سلیقه ای می تواند یکی از یان لباس ها را انتخاب کرده و استایلی متفاوت و زیبا برای خود بسازد.
advertising