چگونه لباس های یقه اسکی را ست کنیم

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/09/03
چگونه لباس های یقه اسکی را ست کنیم

نکات مهم برای پوشیدن لباس یقه اسکی


لباس های یقه اسکی، ابرقهرمانانی گرم در هر کمد لباسی هستند. همه ما می دانیم که ست کردن لباس های یقه اسکی با لباس های دیگر کمی مشکل است. لباسهای یقه اسکی، جزو لباس های خاص و شیک هستند که پوشیدن آنها هم برای خانمها و هم برای آقایان مناسب است. بیشتر افراد، لباسهای یقه اسکی خود را در فصل های سرد سال یعنی پاییز و زمستان می پوشند. در این نوشته، ناریسه به شما رموز جذابیت و شیک پوشی با لباسهای یقه اسکی را یاد می دهد. بعد از خواندن این مطلب، می توانید میزان شیک پوشی خود را چندین برابر کنید و در مهمانیها بدرخشید.نکاتی که به آن ها اشاره کرده ایم به شما کمک می کند با لباس یقه اسکی خود، جذاب تر شوید:
چگونه لباس های یقه اسکی را ست کنیم

لباس یقه اسکی را با چه بپوشیم و لباس یقه اسکی را با چه نپوشیم؟


1.اگر می خواهید ظاهر شما جذاب و با نمک شود، یقه اسکی هایی با رنگهای شاد و جذاب بخرید.پوشیدن دو ژاکت همزمان بسیار سخت به نظر می رسد. شما می توانید از لباس های بلندی که شبیه صدای ژاپنی هستند استفاده کنید. زاویه خطوط در این لباس بسیار مدرن جلوه می کند.

2.اگر لباس یقه اسکی شما به رنگهای گرم و شاد است، لباس رویی آن را به رنگ خنثی و سرد انتخاب کنید. با انتخاب 2لباس متضاد، تیپ شما شیک تر و جوان پسندت خواهد شد.

3.پوشیدن یقه اسکی با جلیقه های باز و یقه هفت، تیپی رسمی و جذاب به شما می بخشد.جلیقه های شیک اداری به همراه یک ژاکت گرم و لباس یقه اسکی، ترکیبی بی نظیر را به همراه دارد.

4.پوشیدن لباس یقه اسکی برای افرادی که هیکل درشتی دارند توصیه نمی شود. هم چنین افرادی که گردن کوتاهی دارند، بهتر است لباس یقه اسکی نپوشند؛ زیرا گردن آنها را کوتاه تر نشان می دهد.

5. لباس یقه اسکی را می توانید با سوئیشرتهای باز بپوشید. البته زیپ سوئیشرت را نبندید تا زیبایی یقه و لباس شما به خوبی نمایان شود. اگر حس می کنید گرم می شود، سوئیشرت نازک به تن کنید.

6.خانمها می توانند لباس یقه اسکی خود را در جشنهای دوستانه و مراسم های غیر رسمی بپوند. ترکیب لباس یقه اسکی و دامن، شما را جوان تر و جذاب تر می کند و کاری می کند که همه نگاه ها به سمت شما جلب شود. نکته ای که باید بدانید این است که به شما توصیه می کنیم لباس یقه اسکی خود را داخل دامن خود قرار دهید.

7.شما می توانید بعد از پوشیدن لباس یقه هفت، شیک پوشی خود را با انتخاب کفش مناسب چند برابر کنید. کفش های پاشنه بلند، همراه خوبی برای لباس های یقه اسکی هستند. البته باید توجه کنید که رنگ کفش با رنگ لباستان همخوانی داشته باشد.

8.طرفداران سبک کلاسیک و ساده پوشان عزیز، می توانند لباس یقه اسکی خود را با شلوار جین بپوشند تا ظاهری شیک و ساده داشته باشند. شما می توانید لباس یقه اسکی و شلوار جین را در جشن تولدها و مهمانی های خانوادگی بپوشید.

9.اگر می خواهید ظاهر شما کمی از حالت سادگی دربیاید. استفاده از کت اسپرت در کنار یک لباس یقه اسکی فیت، رهایی از استایل روزانه شما در محل کار و همچنین جدی به نظر رسیدن بیشتر شما را به همراه دارد. نکته مهم در این مورد این است که می بایست از لباس های تک رنگ استفاده کنید. می توانید اسکی های راه راه بپوشید. یقه اسکی های سفید راه راه جزو شیک ترین و زیباترین لباس ها هستند. البته فراموش نکنید که روی یقه اسکی راه راه، کتی ساده و تکرنگ بپوشید. در کل هر چیزی که شبیه کت های بارانی و یا لباس های کابوی ها باشد، مناسب به نظر می رسد.

10.همه چیز وابستگی مستقیم به نسبت لباس ها دارد. شلوارهای بلند گرم با پاچه هایی شل تر می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای ست شدن با یقه اسکی ها باشند.لباس یقه اسکی را می توانید با شلوار جین و کتان هم بپوشید. با پوشیدن جوراب شلواری و کفش پاشنه بلند، روحیه جذاب و شاد دخترانه خود را نشان می دهید. شلوارهای تنگ به هیچ وجه گزینه مناسبی برای ست شدن با یقه اسکی های نیستند.وقتی یقه اسکی می پوشیم، پایین تنه باید کمی برجسته تر جلوه کند.

11.وقتی لباس یقه اسکی و یقه هفت می پوشید، احتمالا به دنبال گردنبند و اکسسوری هستند. گردنبندهای بلند، بزرگ و چند لایه یا اصلا استفاده نکردن از گردنبند انتخاب خوبی برای همراهی با لباس های یقه اسکی هستند. هم چنین می توانید از انگشترهای بزرگ و گوشواره های هماهنگ با گردنبندها استفاده کنید.

12.وقتی لباس یقه هفت و یقه اسکی می پوشید، موهای خود را دم اسبی ببندید یا آنها را ببافید. حتی می توانید موهای خود را به بالا شانه بزنید یا کمی آنها را فر کنید. هر مدلی که دوست دارید را روی موهای خود پیاده سازی کنید؛ زیرا در هر صورت، شما زیبا و جذاب هستید.
advertising